لزوم تسریع در فعال سازی زیرساخت های فناوری اطلاعات برای مدیریت شهری


ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880565

عضو شورای شهر تهران بر تسریع در فعال سازی زیرساخت های فناوری اطلاعات برای مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا شمس احسان، عضو شورای شهر تهران امروز در شورای شهر گفت: بیش از یک ماه از حمله سایبری به زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات رهبری شهر تهران می گذرد که با هدف انجام این حمله انجام شد. باعث ایجاد مشکل و نارضایتی در بین شهروندان شد و در این مدت همکاران پرتلاش سازمان فاوا تمام تلاش خود را به کار گرفتند و بخش قابل توجهی از خدمات شهرداری تهران فعال شد.

وی ادامه داد: اما پس از گذشت مدت ها هنوز سامانه های تحلیل اطلاعات، فضاهای بی دفاع شهری، کمیسیون های شهر از جمله کمیسیون ماده 5 و پورتال معاونان رئیس جمهور موجود نیست.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر افزود: به دلیل فعال نبودن سامانه دورکاری کارکنان، بلاتکلیفی و بی نظمی در اجرای دستورالعمل دورکاری برای زنان باردار و یا دارای فرزند زیر 6 سال به وجود آمده است. تقصیر شهرداری تهران نیست

شمس احسان افزود: از شهردار تهران تقاضا دارم در اسرع وقت دستورات لازم را برای فعال سازی تمامی زیرساخت های فناوری اطلاعات شهرداری تهران صادر کند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه در زمینه تعیین افزایش حقوق پرسنل رسمی و پیمانی مشکلاتی وجود دارد، اما با توجه به دستور شهردار تهران که پیش از این چندین بار در رسانه ها منتشر شده است، انتظار می رود ضرایب و محاسبات تا حد امکان طبق قانون اخیراً اعمال خواهد شد خلأهای قانونی و مصوبات جدید اجرا شده و مسئولان از جریان خارج شده اند، البته می دانم که شهردار تهران و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی رئیس جمهور پیگیر هستند. در مورد این موضوع

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید