لزوم تعیین تکلیف انتقال میدان میوه و تره بار به ساری تا دو ماه آینده


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817780

محمود حسینی پور دستور رسیدگی به عدم تمایل به جابجایی میدان میوه و تره بار ساری و جابجایی مجتمع تا دو ماه آینده را صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید محمود حسینی پور صبح امروز به همراه مدیران کل جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی و فرماندار ساری از روند فعالیت و خرید و تحویل میوه و تره بار در میدان میوه و تره بار مرکز شهر مازندران بازدید کرد. تنظیم و نقش نظارتی لازم بر مجموعه میدان میوه و تره بار.

حسینی پور با انتقاد از روند قیمت گذاری و فعالیت در تعیین قیمت میوه و تره بار افزود: تذکر لازم داده شد و موافقت شد. جریمه ها باید کنترل بیشتری بر میدان ها به عنوان منبع اصلی قیمت میوه و سبزی داشته باشند.

وی همچنین بر لزوم توجه و دقت بیشتر صاحبان بازار در تعیین قیمت عادلانه و رعایت انصاف در تعادل قیمت محصول از تولیدکننده تا مصرف کننده تاکید کرد.

استاندار مازندران همچنین در این بازدید درباره لزوم جابجایی میدان میوه و تره بار ساری به دلیل تردد در شهر خارج از محدوده شهر گفت: با توجه به اینکه میدان جدید میوه و تره بار چندین سال خارج از محدوده شهر است. ، مقرر شد مشکل عدم تمایل به واگذاری بررسی و تا دو ماه آینده نسبت به واگذاری این مجموعه اقدام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید