لزوم توجه ویژه مسئولان به زیرساخت های موکب ها


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895628

موکب بی بی زینب امزاجرد میزبان زائران اربعین با مثلث های خوشمزه!

موکب های همدانی تمام توان خود را در اختیار نمازگزاران اربعین حسینی گذاشته اند. موکب بی بی زینب امزاجرد موکب فعالی است که هر ساله پذیرای زائران بی شماری است. اقامت و سه وعده غذایی، فعالیت های فرهنگی از جمله خدمات اصلی می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; موکب های همدانی تمام توان خود را در اختیار نمازگزاران اربعین حسینی گذاشته اند. موکب بی بی زینب امزاجرد موکب فعالی است که هر ساله پذیرای زائران بی شماری است.


موکب بی بی زینب امزایارد که از جاده پلیس راه همدان به سمت روستا می گذرد در حدود. 5 کیلومتر مشخص شده است.


اسکان و سه وعده غذایی، فعالیت های فرهنگی از خدمات اصلی این موکب است.


یدالله عظیمی مسئول موکب بی بی زینب امزایارد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان; وی خدمت رسانی به زائران اربعین را مایه خیر و برکت دانست و گفت: حدود سه روز است که در تدارک موکب هستیم و هر شب حدود 100 ما بازدیدکنندگانی برای پذیرایی داریم.


و افزود: مانند هر سال سعی در توزیع غذاهای آماده و سبک مانند سمبوسه و ساندویچ فلافل آماده داریم..


عظیمی ادامه داد: موکب طولانی مدت 10 زائران در روز و هنگام حرکت فعال هستند و در شب های بعد پذیرای حدود هزار نفر از زائران اباعبدالله خواهیم بود..


مسئول بی بی زینب امزاجرد کمبود روشنایی موکب را مهمترین مشکل دانست و گفت: قول گاز و روشنایی داده بودند اما هیچ کدام از اینها تامین نشد. ما می خواهیم به زیرساخت های موکب ها توجه ویژه ای داشته باشیم..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید