لزوم جذب سرمایه گذار برای رونق اقتصادی شهرستان نور


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844403

احمد توکلی گفت: با جذب سرمایه گذار و اجرای طرح های مختلف می تواند برای شهروندان اشتغال و رونق اقتصادی ایجاد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالااحمد توکلی، صبح امروز در مراسم کلنگ زنی دیوار ساحلی رویان که با حضور شهردار و شورای اسلامی شهر رویان و مسئولین شهرستان در سواحل رویان برگزار شد، با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: در حال حاضر در سال 1380 در 1380 بهمن ماه سال 1390 در سطح شهر رویان انجام شد. شلیک موشک به سوی دشمن، سعی در شکستن هژمونی جمهوری اسلامی ایران را داشت، اما با رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش کارگزاران کشور، پروژه هایی در دوران تحریم با همه مشکلات و مشکلات اجرایی شد. تنگناها جنگ اقتصادی به نفع کشورمان ادامه یافت.

وی با اشاره به سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی در ایران افزود: انقلاب ما به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت و انقلابی بود که نقطه عطفی در جهان ایجاد کرد و موضوع انقلاب ما تغییر نظام نبود. در یک کشور، اما بحث عدالت خواهی و مبارزه با استکبار بود.


فرماندار نور با اشاره به جهاد تبیان تاکید کرد: نسل دوم و سوم انقلاب باید انقلاب اسلامی و اهداف آن را برای نسل چهارم و پنجم تبیین کنند و با علم فروشی به کشورهای جهان سوم مانند ایران این استکبار جهانی را بشناسند. ذخایر و منابع فراوان بود، اما به دلیل کمبود اطلاعات پیشرفت نکرد، او توانست این ذخایر را بدست آورد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با ایجاد خودباوری در بین مردم ما را به دنبال اطلاعات و کسب دانش واداشت و با دستور مقام معظم رهبری در سال تولید بر اساس دانش و اشتغال زایی می توان پیش رفت. اعتماد به نفس.


توکلی با اشاره به مقایسه قبل و بعد از انقلاب افزود: امروز دانشگاهی در رویان داریم که افراد فرهیخته مجهز به دانش روز را در اختیار عموم مردم قرار داده است و این اطمینان توسط امام و انقلاب اسلامی در ما ایجاد شده است. “


وی با اشاره به ساخت و سازهای علمی با دانش روز در شهرها گفت: در شهرهای بزرگ ساختمان های مناسب تری ساخته می شود که قیمت آن ها تفاوت چندانی با ساختمان های شهرهای دیگر ندارد اما با استفاده از دانش، سلیقه در قالب معماری و فضای طراحی. ” این همان مقدار کار و مصالح در یک ساختمان را به عنوان یک شاهکار معماری نشان می دهد.

فرماندار شهر نور با اشاره به اینکه شهرداری رویان با حدود 10 هکتار زمین یکی از متمدن ترین شهرداری های استان است، گفت: شهرداری رویان دارای حدود 10 هکتار زمین ساحلی با بهترین دسترسی و موقعیت مکانی در استان مازندران است. ، جایی که دیوار ساحلی نقش مهمی ایفا می کند. این زمین را به امکانات رفاهی مجهز کرده و آن را به پارک ساحلی تبدیل می کند.


این مسئول یادآور شد: دیوار ساحلی به عنوان پیاده راه بهداشتی، حفاظ غیرعامل برای جلوگیری از حرکت آب و رفع مشکلات مرز ملکی در شهرهای ساحلی بسیار حائز اهمیت است. خط منابع طبیعی را برای همه شهرهای ساحلی مشخص می کند.


توکلی در خصوص اجرای فاز دوم دیوار ساحلی شهر رویان گفت: امیدواریم با اجرای این فاز و فازهای بعدی، فضای ساحلی شهر رویان ساماندهی و منشأ شود. از درآمد برای شهرداری و شهروندان.


وی با اشاره به لزوم وفاق و همدلی و اتحاد شهرداری و شورای اسلامی گفت: شهر رویان با استفاده از پتانسیل، ظرفیت، مواهب خدادادی، موقعیت مکانی مناسب، جذب سرمایه گذار و اجرا می تواند به شهر زیبای گردشگری تبدیل شود. پروژه های مختلف دلیل ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی برای شهروندان.


جعفر حسین زاده شهردار راویان با بیان طرح تفصیلی شهر و مصوبه ستاد ساماندهی 20 متری پیاده راه گردشگری استان مازندران گفت: سواحل و منابع آبی ابلاغ شده است.


وی با بیان اینکه فاز اول این دیوار به طول 300 متر در رویان در انتهای خیابان شهید بهشتی احداث شده است، گفت: این مسیر به قطب گردشگری رویان تبدیل شده است و فاز دوم متراژ پروژه 600 متری است. متری انتهای دیوار خیابان شهید بهشتی تا «دریای 6 سواحل شهرداری رویان» 6 میلیارد تن برآورد شده است.


شهردار رویان یادآور شد: این زیرساخت باعث تحول در حوزه گردشگری به ویژه در بعد ساحلی شهر رویان می شود و در این مسیر پل روی رودخانه گلندرود احداث می شود که تحقیقات و طراحی آن آغاز شده است. .


حسین زاده با اشاره به ساخت پل گلندرود خاطرنشان کرد: با توجه به اتصال این دو مسیر، پس از احداث پروژه دیوار و پل، عملیات احداث جاده آغاز می شود.


وی با بیان اینکه برای طراحی مبلمان ساحلی در مسیر 20 متری گردشگری به دنبال مشاوره هستیم، افزود: مشاور مبلمان ساحلی و امکانات گردشگری لازم، خدمات گردشگری، مناطق تفریحی و … را تعیین می کند. در ساخت دیوار ساحلی و جاده “پروژه ها در جاده.


شهردار رویان یادآور شد: نقشه راه باید صحیح و جامع باشد تا از بی نظمی و پراکندگی جلوگیری شود و اجرای این برنامه به سال آینده موکول می شود.


حسین زاده گفت: اجرای پروژه آسفالت سراسری خیابان شهدا از سمت شرق و غرب، رفت و برگشت از تیرماه به ارزش حدود 6 میلیارد تن آغاز می شود.


وی با اشاره به پروژه پل سبزه رود افزود: این پروژه توسط مشاور اجرایی انتخاب می شود و در مرحله جذب پیمانکار هستیم و هزینه این پروژه حدود 12 میلیارد تن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید