لزوم حذف اشراف از حکومت


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813734

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد گفت: در دولت کنونی زوایای اشرافی و عظمت دور از آن است و انتظار می رود بخشی از آن زوایایی که در دولت های گذشته وجود داشت از بین برود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، سخنگوی ولی فقیه در خوزستان، امروز 16 اسفندماه در مراسم افتتاح تصفیه خانه سردار حاج قاسم سلیمانی و تاسیسات آبرسانی اهواز گفت: مبنی بر اینکه زوایای اشرافی و عظمت دور باشد و چارچوبی را که امام انقلاب برای ما ترسیم کرده است دنبال کنیم و انتظار می رود بخشی از این زوایایی که در دولت های گذشته وجود داشت از بین برود.

وی افزود: الحمدلله حرکت خوبی در استان در بحث آب و فاضلاب صورت گرفته و توجه ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری و دولت انقلاب شده و تلاش می شود مشکل آب و فاضلاب استان حل شود. “

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در بحث تامین آب کشاورزی مشکلاتی وجود دارد و قطعا در حوزه کره مشکل داریم. در پایین دست این رودخانه نیز مانند کرخه نور مشکلاتی وجود داشت اما در این راستا رهاسازی آب آنقدر انجام شده که کشاورزان را متقاعد کند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در بحث تامین آب کشاورزی استان گفت: احساس می کنم مدیریت آب در استان به خوبی انجام شده و میزان رهاسازی آب مناسب است.

وی افزود: در صورتی که در مابقی زمان بارندگی و بارش برف در بالادست اتفاق نیفتد قطعا در فرآوری تابستان با مشکل مواجه خواهیم شد.

سخنگوی مقام معظم رهبری در خوزستان اولویت استان را تامین آب شرب و سپس تامین برق آبی و نگهداری سدها، نخل ها و نخل ها و بحث کشاورزی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد خطاب به معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: به لطف خدا از کشاورزان رضایت نسبی داریم اما باید به موضوع آب کشاورزی توجه ویژه ای شود و این مطالبه مردم است. “

وی گفت: در بحث فاضلاب کار بسیار خوبی انجام شده است. در این زمینه در روستاها مشکلاتی داشته ایم و این مشکلات در حال کم شدن است.

امام جمعه اهواز گفت: در بحث آبرسانی دولت قبل شعارهای زیادی سر داده شد. آبرسانی غازانیا شامل 85 روستا در دولت قبل بود که این آبرسانی ساعتی بود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت: تامین آب از نظر کمی و کیفی مهم است و مردم نیز خواهان پایداری آب هستند و این موضوع مختص اهواز و برخی روستاها نیست.

وی با بیان اینکه حکمرانی یک بحث است اما 95 درصد موضوع پیگیری است، افزود: اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است، بنابراین خدای ناکرده در آینده شاهد این مشکل نباشیم که چندین روستا بین دو سد و سد مشکل دارند. اکنون برخی از روستاها نیز مشکل آب دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید