لزوم حمایت از سرمایه گذاران گردشگری در شهرستان نور


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882085

احمد توکلی گفت: باید از سرمایه گذارانی که در شهرستان نور فعالیت می کنند حمایت کنیم و شرایط را برای شکوفایی صنعت گردشگری و جذب حداکثری گردشگر به شهرستان فراهم کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ احمد توکلی شامگاه شنبه در گردهمایی فعالان گردشگری شهرستان نور اظهار داشت: وضعیت بحران کرونا آسیب جدی به این منطقه وارد کرده است و باید بتوانیم شرایط را مساعدتر کنیم و کمبودهایی را که در ریموو وجود دارد را مساعد کنیم. بخش موجود


وی با اشاره به اینکه فروش زمین و اجاره خانه مسافر مبنای علمی و فنی برای جذب گردشگر ندارد و درآمد موقتی است، افزود: در شهرستان نور با مسافت 20 کیلومتری دو اقلیم متفاوت داریم، دریا، ساحل شنی و جلگاه، کوه ها، جنگل ها و غیره. فرصت هایی هستند که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.


فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه محصولی به عنوان سوغات شهرستان برای مسافران تعیین نمی شود، تصریح کرد: فعالان گردشگری باید با اتحاد و همدلی به عنوان متخصص در این زمینه راهکارهای مناسب را برای بهبود وضعیت ارائه دهند و وظیفه خود را به عنوان دستگاه حاکمیتی بر عهده بگیرند. باید خواسته های مردم را دنبال کرد.


این مسئول تصریح کرد: باید در بخش خصوصی رقابت آزاد وجود داشته باشد و در دنیای اقتصاد به زودی رقابت بین کشورها ایجاد می شود و در صورت رقابت سالم می توان در رقابت ماند.


توکلی با بیان اینکه حمایت از خانه داران موفق در عرصه صنایع دستی، بافندگی و تولید محصولات در شهرستان وظیفه ماست، تاکید کرد: برپایی نمایشگاه های صنایع دستی در ادارات، هتل ها و غیره. می تواند یکی از راه حل های حمایتی برای ارائه محصولات و صنایع دستی باشد. و ایجاد بازار فروش که برای حمایت از افراد خلاق در گردشگری برای حل مشکلات مورد نیاز است.


وی با اشاره به بهسازی خیابان های ساحلی گفت: شهرداری های شهرهای ساحلی نور، رویان و ایزدشهر به بهسازی خیابان ها و پیاده روهای ساحلی ادامه می دهند.


فرماندار شهرستان نور بر پیگیری چالش ها و مشکلات فعالان گردشگری و حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: باید از سرمایه گذارانی که در شهرستان فعالیت می کنند حمایت کنیم و شرایط را برای شکوفایی صنعت گردشگری و جذب حداکثری گردشگر به شهرستان فراهم کنیم. .

توکلی با بیان اینکه انتظار داریم شوراهای شهر و دهیاری های شهرستان از فعالان گردشگری حمایت کنند، افزود: شهرستان دارای سابقه فرهنگی، پتانسیل و مواهب الهی است و باید از این ظرفیت حداکثری برای توسعه صنعت گردشگری در شهرستان استفاده کنیم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید