لزوم رسیدگی به انفعال مدیران در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز/فرایند ناکارآمدی اداری باید اصلاح شود.


ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892269

محمدباقر محمدی لائینی گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز نیز جلوه های زیبای طبیعی استان را از بین می برد و مسئولانی که در این زمینه کوتاهی کردند باید کشف شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدبکر محمدی لائینی صبح امروز در دیدار با استاندار مازندران به مناسبت آغاز هفته دولت ضمن گرامیداشت ایام شهادت امام سجاد(ع) و یاد و خاطره شهدا. رجایی و بهنار، اظهار داشت: خدمات دولت سیزدهم در استان مازندران. قدردانی می کنیم و امیدواریم گفت وگوها، شنیده ها و اطلاع رسانی ها در هفته دولت موجب رضایت امام راحل و شهدا و جلب دعای مردم برای ادامه راه جهادی دولت شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه وقتی عنوان نظام را جمهوری اسلامی انتخاب کردیم، به این معناست که همه فعالیت های این نظام باید در راستای خدمت به مردم و توسعه، توسعه، توسعه، رفاه مردم باشد. مردم و جلب رضایت مردم گفت: تقویت ارزش ها و آرمان های دینی امام راحل و شهدا نیز باید مورد توجه دست اندرکاران نظام قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اگر کاری به صلاح مردم نباشد و یا با آموزه های دینی ما مطابقت نداشته باشد، مشروع نیست، افزود: فعالیت ها و خدمات باید به گونه ای باشد که معیشت و فرهنگ بهتر شود. مردم و در راستای تقویت و رواج دین و ارزش های دینی.

محمدی لائینی به پیشینه استان مازندران در تشکیل حکومت علوی اشاره کرد و گفت: امکان دینداری مردم، صنعت، کشاورزی، باغداری، دریا، جنگل و… وجود دارد. باید برای ساخت استان مازندران استفاده شود.

وی به معضل زباله مازندران و مرتبط بودن این معضل با مشکلات زیست محیطی اشاره کرد و افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز نیز فرصت های زیبای طبیعی استان را از بین می برد و باید مسئولانی که در این بخش کوتاهی کرده اند کشف شوند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه جلوگیری از نابودی مواهب الهی استان موجب توسعه سازندگی در استان می شود اظهار داشت: ادارات و دستگاه های اجرایی باید جهادی عمل کنند و اقدامات اداری راهگشا نخواهد بود.

وی بر رعایت احترام ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: روند کند و ناکارآمد اداری باید اصلاح شود. سکوی دستگاه های اجرایی باید در تراز اسلام و انقلاب اسلامی باشد.

استاندار مازندران با گرامیداشت ایام شهادت امام سجاد(ع) و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: رویکرد دولت سیزدهم مردم این است که همه برنامه ها و اقداماتی را که دولت برای پیشرفت و پیشرفت در نظر دارد پیش ببرد. توسعه کشور، تعامل مسئولان و مردم از نیازهای این مهم است.

سیدمحمود حسینی پور با اشاره به دولت مردمی شهید رجایی گفت: اگر مردم حمایت مسئولان را ببینند قطعا از دولت حمایت خواهند کرد.

وی به سفرهای استانی دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد: دولت سیزدهم علیرغم همه کمبودها ارتباط با مردم را سرلوحه کار خود می داند.

حسینی پور با بیان اینکه آیت الله سیدابراهیم رئیسی بر مشکلات کشور مسلط است و اقداماتی را برای رفع این مشکلات انجام داده و در حال انجام است، اظهار داشت: در حال انجام است. زیرساخت ها و ساخت و سازهای کشور مشهود است.

وی به تحولات منطقه و منافعی که ایران اسلامی از این تحولات به ویژه دولت مازندران دریافت کرده است، اشاره کرد و تصریح کرد: جنگ اوکراین و روسیه منافع اقتصادی برای مازندران به همراه داشت.

حسینی پور به آزادسازی سواحل استان های شمالی و جنوبی کشور با تلاش دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: به دنبال این هستیم که سواحل بر اساس الگوی سواحل اسلامی ایرانی و بر اساس ارزش ها مدیریت شود. از انقلاب های اسلامی

وی با بیان اینکه سواحل استان توسط افرادی که دارای صلاحیت های انقلابی و ارزنده هستند مرمت و ساماندهی می شود افزود: از همکاری خوب مردم مازندران با دولت در بحث جراحی اقتصادی قدردانی می کنیم.

حسینی پور به مدیریت هوشمند توزیع نان در استان اشاره کرد و افزود: بر اساس این طرح 40 درصد مصرف آرد را مدیریت کردیم.

وی با بیان اینکه ترویج کشاورزی و تولید مواد غذایی در استان با استفاده از موضوعات دانش بنیان در دستور کار قرار گرفت، گفت: 114 واحد راکد در استان فعال شده است.

حسینی پور با بیان اینکه ایجاد صنایع تبدیلی و اساسی در استان ضروری است و تحقق این امر در دستور کار است، تصریح کرد:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید