لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عزاداران حسینی در استان یزد


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887379

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد؛

حجت الاسلام و المسلمین سلطانی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با هماهنگی اداره بهداشت و ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی به اداره تبلیغات اسلامی، پروتکل های بهداشتی اعلام شده به شدت رعایت شود. در اماکن مذهبی، مساجد و به ویژه هیئت ها خواهد بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام خلیل سلطانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و آغاز مراسم عزاداری امام حسین (ع) اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در روزهای اخیر. ایام محرم و مصادف شدن ماه محرم با هفتمین اوج شیوع ویروس کرونا، به منظور حفظ سلامتی حسینی‌های داغدار، مقدمات آن فراهم شده است.

وی افزود: با هماهنگی وزارت بهداشت و ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی از سوی اداره تبلیغات اسلامی، رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده در اماکن مذهبی، مساجد و به ویژه هیئت ها به شدت رصد می شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: با هدف بزرگ برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) امیدواریم همه عزاداران حسینی به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه کافی داشته باشند.

وی افزود: از جمله مهمترین موارد می توان به استفاده از ماسک، دریافت نوبت سوم واکسن کرونا، رعایت فاصله اجتماعی در مراسم مذهبی، خودداری از توزیع مواد غذایی بدون بسته بندی بهداشتی و ضدعفونی وسایل و ادوات مورد استفاده در هیئت های مذهبی اشاره کرد. از اداره بهداشت و درمان استان

سلطانی ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی به هیئت های مذهبی، تاکید روحانیون و مداحان اهل بیت به ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی و ارسال پیامک به همه مسئولان مذهبی را از جمله اقدامات انجام شده برای برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) عنوان کرد. همراه با رعایت پروتکل ها بهداشت گفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید