وضعیت شیوع آنفولانزا در مدارس ایلام حاد نیست. لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907546

آخرین پیگیری اپیدمی آنفلوانزا در مدارس ایلام؛

آخرین پیگیری ها از شیوع آنفولانزای مدارس ایلام نشان می دهد که آنفولانزا در مدارس در حال گسترش است اما وضعیت حاد نیست و باید برای جلوگیری از شیوع آن پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، پاییز امسال شاهد ورود مجدد کرونا و آنفولانزا به مدارس و بیمارستان ها بار دیگر مملو از جمعیت شد و بحث استفاده از پروتکل های بهداشتی را دوباره برانگیخت.

با وجود تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی، کرونا فروکش کرد، اما با شروع فصل پاییز، آنفولانزا دوباره شروع شد و همراه با کرونا در جامعه شیوع پیدا کرد که دوباره لزوم رعایت بهداشت را به منصه ظهور رساند. پروتکل ها

این مورد در پایگاه خبری تحلیلی بیدار ایلام پیگیری شد و در گزارش “آنفلوآنزای جولان کرونا در مدارس/ لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه” نسبت به این همه گیری هشدار داد و بر رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون تاکید کرد.

در ادامه این گزارش آخرین وضعیت مدارس بررسی شده است.


6360d82563614 596050 511 خبر خاکستری


وضعیت شیوع آنفلوآنزا در مدارس ایلام حاد نیست

«علی درویشی» مدیرکل آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: با وجود شیوع آنفولانزا در برخی مدارس استان ایلام، وضعیت آن حاد نیست و در فصل پاییز در حد نرمال است.

وی افزود: همه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و دستورالعمل رعایت پروتکل های بهداشتی به مدارس ابلاغ شده است.

درویشی تصریح کرد: امسال بیش از 100 هزار دانش آموز در کلاس های مختلف مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام از خانواده ها خواسته است که در صورت ابتلای فرزندانشان از رفتن به مدرسه جلوگیری کنند.

درویشی تصریح کرد: در صورت عدم حضور دانش آموزان بیمار در مدرسه آموزش آنها توسط معلم از کانال شاد یا جبرانی پیگیری می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید