رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس باید جدی و جدی گرفته شود

ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789471

اکرمی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس با جدیت و جدیت ضروری است چرا که سلامت نوجوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حفظ سلامت نوجوانان بر عهده آحاد جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; اکرمی معاون سیاسی استانداری مرکزی در ستاد مبارزه با تاج گذاری استان مرکزی گفت: آن را یک دستاورد بزرگ نامید و قدر آن را بدانید.

اکرمی بیان کرد: این دستاورد بزرگ حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه های مختلف است که نباید این دستاورد بزرگ را به سادگی از دست بدهیم و مردم نسبت به توصیه ها و رعایت پروتکل های بهداشتی حساس بوده و کارکنان نیز برای اجرا تلاش کنند. قطعنامه ها.

وی ادامه داد: همه باید کمک کنیم که به روزهای قبل از شرایط سخت ولیعهد برنگردیم و حتی این تعداد قربانیان نیز باید به صفر برسد و تصمیم با مشارکت همه جانبه مردم است که باید اتخاذ شود. به طور جدی.”

معاون سیاسی استانداری مرکزی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس با جدیت و جدیت ضروری است چرا که سلامت نوجوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حفظ سلامت نوجوانان بر عهده آحاد جامعه است.

وی افزود: مدارسی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند باید تعطیل شوند و مدیران و معلمان باید رعایت پروتکل ها را در مدارس فرهنگ سازی کنند.

اکرمی گفت: پروتکل های بهداشتی باید همزمان با واکسیناسیون رعایت شود و این دو مکمل هم هستند و باید با هم رعایت شوند.

وی افزود: خوشبختانه وضعیت واکسیناسیون در استان مرکزی به ویژه دوز اول قابل قبول است و باید در جلسه بعدی گزارش شهرستان در خصوص نوبت دوم واکسیناسیون ارائه شود.

معاون سیاسی استانداری مرکزی گفت: سال گذشته به دلیل بیماری عروق کرونر و رعایت پروتکل های بهداشتی و مبدل وضعیت خوبی در مدیریت آنفلوانزا داشتیم اما امسال به دلیل عادی شدن شرایط مساعد نیست و بیماری و رعایت پروتکل ها باید جدی گرفته شود.”

وی خاطرنشان کرد: جامعه کارگری باید توجه ویژه ای به رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون داشته باشند تا با نشاط در استان تولید شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید