300 مورد بازرسی از مدارس لرستان برای رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد

ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783471

بازگیران گفت: تاکنون بیش از 300 مورد بازرسی از مدارس استان لرستان برای رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نصراله بازگیران در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: از ابتدای مهرماه مدارس روستایی و عشایری با جمعیت 15 نفر بر اساس مقررات بهداشتی بازگشایی شدند و به تدریج مدارسی که مجوز بازگشایی دریافت می کنند می توانند دانش آموز پذیرش کنند.

وی افزود: دانش آموزان هفته ای دو روز در گروه ها حضور پیدا می کنند و مدارس موظف به رعایت تمامی پروتکل ها هستند و در این راستا تاکنون بیش از 300 مورد بازرسی انجام شده است.

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: در مقطع متوسطه و با اولویت دانش آموزان پایه دوازدهم بیش از 339 مدرسه از 415 مدرسه مجوز بازگشایی دریافت کرده اند و مابقی نیز به ترتیب با صدور مجوز بازگشایی می شوند.

بازگیران گفت: از ابتدای آذرماه مدارس زیر 300 نفر با همان دستورالعمل بهداشتی اعلام شده بازگشایی می شود و با اولویت ارائه دوره های مهم دانش آموزان می توانند از آموزش حضوری بهره مند شوند.

وی با اشاره به نظارت و بازرسی از آموزش ها گفت: در این راستا طرحی در قالب این طرح ارائه شد که از هزار و 500 دانش آموز دبیرستانی و 500 دانش آموز دوره اول درخواست شد که هدف از اجرای این طرح ارزیابی است. کلاس ها.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید