لزوم ورود قوه قضائیه به معضل اتوبوسرانی ارومیه / تسلط جدی مسئولان بر بازار / اعتماد به نفس و امید از برکات انقلاب اسلامی است

ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 1400/11/08
کد خبر: 1803979

در خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی آمده است;

آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای آذربایجان غربی برگزار و برخی موضوعات روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای آذربایجان غربی برگزار شد و ائمه جمعه موضوعات مرتبط با موضوعات روز را به شرح زیر مطرح کردند.

مسئولان باید کنترل دقیقی بر بازار داشته باشند

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه گفت: مشکل رانندگان اتوبوس در ارومیه باید به طور جدی بررسی و رفع شود.

وی با اشاره به فروش چند محصول مختلف در بازار، ادامه داد: موضوع باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و نظارت کافی بر بازار برای کنترل این موضوع داشته باشند، چراکه بی عدالتی بر بازار حاکم است و باید به این موضوع رسیدگی شود. حسین.» (ع) از ظلم شمر متأثر شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم رسیدگی به موضوع جهاد گفت: حذف کنید.

حجت الاسلام والمسلمین قریش گفت: اخلاق و رفتار فاطمی باید در جامعه و مسئولان رواج داشته باشد و مداحی باید این موضوع را در هیئت های مذهبی و جامعه نهادینه و ترویج کند.

وی با محکومیت موضوع یمن و حمایت از مظلوم گفت: حمایت از مظلوم وظیفه شرعی ما در همه جای این کره خاکی است و ائمه به ما دستور داده اند.

خجت الاسلام والمسلمین قریش گفت: ما نیز باید از مسلمانان بی دفاع یمن حمایت کنیم. خداوند متعال ظالمان را از زمین ریشه کن خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه تاکید کرد: باید به جهاد تبیان به گونه ای نگاه شود که جوانان به سیره و سنت شهدا و امام شهدا و شهدای سلیمانی آگاه شوند.

وی با اشاره به پیروزی باشکوه تیم ملی فوتبال گفت: ورزشکاران ما باید با اقتدار به اوج برسند و این به نوبه خود مقابله با استکبار و مشت محکم بر دهان مزخرفات است.

اعتماد به نفس و امید از برکات انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا رضوی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر و بهمن ماه تولد دوباره ملت ایران اسلامی بود.

امام جمعه موقت میاندوآب افزود: دهه فجر دهه بزرگی است که تحولات عظیمی را به وجود آورده و ملتی از استکبار و ظلم نجات یافته و شهید نازنین را مورد تجلیل قرار داده است، لذا باید هر سال با شکوه بیشتری نسبت به سال های قبل برگزار شود. سال ها. “

وی با بیان اینکه دشمن از خوشحالی ملت ایران ناراحت است، گفت: این سنت الهی است که مومنان و متقیان همیشه پیروز هستند.

رضوی گفت: امام راحل (ره) نسخه نجات دهنده امت اسلامی را نوشت و امت اسلامی با وحدت به این موفقیت دست یافتند.

امام جمعه موقت میاندوآب گفت: امروز وظیفه یکایک ماست که این حادثه، همدلی، اتحاد و وحدتی را که امت اسلامی به آن عنایت کرده و به طاغوت پایان داده است، به این نسل منتقل کنیم و توضیح دهید که کجا بوده ایم و به کجا رفته ایم

وی همچنین به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: خودباوری و امید از برکات انقلاب اسلامی بود که امروز الگویی برای آزادگان در جهان شده است.

رضوی گفت: مکتب جهاد و مقاومت، بصیرت، عزت، عقلانیت و غیرت دینی، مبارزه با فساد، اقتدار نظامی، تولید ملی، کارآفرینی، استقلال، وحدت، نخبه گرایی و احترام به مردم از برکات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت میاندوآب گفت: نقشه راه امام امت برگرفته از قرآن و مکتب اهل بیت(ع) است و اکنون جانشین ایشان حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) در حال گرفتن است. بر این مسئولیت

تابلوی جهاد مرکز توضیح است

حجت الاسلام عسگر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص هیئت ها و نقش اساسی آنها در جهاد تبیین گفت: و ریشه این پدیده به زمان خود ائمه برمی گردد. .

امام جمعه چهاربرج با تاکید بر اهمیت جهاد در تبیین، افزود: اکثر ائمه اطهار(ع) با شمشیر نمی جنگیدند; .

وی گفت: هیئت امنای هیئات مذهبی در راستای تحقق اهداف و آرمان های اهل بیت(ع) و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئولیت و تعهد خطیری دارد. و غیرت دینی را بر می انگیزد.

جلالی همچنین خاطرنشان کرد: چهاربرج و روستاهای آن از دورافتاده ترین نقاط آذربایجان غربی هستند و از مشکلات و معضلات بی شماری رنج می برند، از امکانات آموزشی، فرهنگی و زیربنایی رنج می برند.

رهبری امام خمینی (ره) یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود

امام ماکو در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب وجود معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است.

حجت الاسلام هاشمی افزود: اگر رهبر دینی مثل امام خمینی (ره) نبود، انقلاب اسلامی پیروز نمی شد.

وی گفت: مایه تاسف است که اتحادیه جنایتکار عربستان و امارات از یک سو به صورت همه جانبه مردم یمن را محاصره کرده و از سوی دیگر با قطع اینترنت، سیستم اطلاعاتی یمن را مختل کرده و مانع از آن شده است. گزارش جنایت صادقانه و بی طرفانه یمن «آنها تسلط یافته اند و نخواهند گذاشت فریاد مظلومیت مردم یمن به گوش مردم جهان برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید