لطفا به کهکشانی پرسپولیس زنگ نزنید!

لطفا به کهکشانی پرسپولیس زنگ نزنید!

مرتضی کرمانی مقدم بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس در خصوص اتفاقات اخیر تیم ملی و باشگاه پرسپولیس اظهاراتی را بیان کرد.

چقدر از شرایط پرسپولیس اطلاع داری؟

خدا را شکر که تیم به خوبی پر شده است اما من می مانم چرا هنوز یک مهاجم تمام کننده نداریم؟ اگر مهاجم را انتخاب نکنیم، باز هم در مشکل خواهیم بود. یارگیری تا اینجا خوب است، تمرینات به موقع شروع شده اما خط حمله پرسپولیس همچنان ضعیف است.

در روزهای اخیر برخی از پیشکسوتان پرسپولیس را کهکشانی نامیده اند. به نظر شما این عنوان تاثیر مثبت یا منفی روی تیم دارد؟

این موضوع مانند یک تیغ دولبه است که هم می تواند روحیه تیم را تقویت کند و هم توقعات را از پرسپولیس بالا ببرد و فشار مضاعفی به بازیکنان وارد کند. بنابراین یکی دو نتیجه نامطلوب می تواند هواداران را از پرسپولیس و کادر فنی ناامید کند. به نظرم کهکشانی ها را پرسپولیس نگذاشتن بهتر است! نام گلکسی را به طور کلی از این تیم حذف کنید. چون قهرمان بودن مهم است نه کهکشانی. تیم های کهکشانی زیادی بودند که نتیجه لازم را کسب نکردند.

نظر شما در مورد رقبای پرسپولیس و شرایط آنها چیست؟

می بینیم که امروز رقبای زیادی در ترکیه اردو زده اند. ظاهرا جایی برای ما نبود! من تعجب می کنم که چرا پرسپولیس اردوی خود را لغو کرد؟ خیلی خوب که پرسپولیس هم به ترکیه رفت.

تو چی میگفتی

از آنجایی که این تیم به مدت 10 روز در اختیار کادر فنی بود و علاوه بر ایجاد وفاق و رفاقت، همدلی بین بازیکنان پرسپولیس بیشتر شد. امیدوارم اتفاقات سال گذشته تکرار نشود. همین مسائل مدیریتی باعث شد پرسپولیس شروع خوبی نداشته باشد و در نهایت لیگ را با قهرمانی به پایان نرساند.

بقای اسکوچیچ را چگونه ارزیابی می کنید؟

از همون اول اینطوری شخصیتش رو زیر سوال بردن درست نبود! با این رفتار سطح تیم ملی با کمترین تیم های آسیایی پایین آمد. از طرفی وقتی بازیکن برای تیم ملی تصمیم می گیرد باید شهادت آن تیم ملی را بخوانیم! مسئولان فدراسیون با کارشان کل تیم ملی را گیج کردند.

فکر می کنید اسکوچیچ با تصمیم به ادامه حضور در تیم ملی ما کار درستی انجام داد؟

من اگر جای اسکوچیچ بودم نمی ماندم و تا آخر قرآن پولم را می گرفتم. اما او یک مربی حرفه ای است و طبیعتا می خواهد با تیم ایران وارد جام جهانی شود و کارش را بهتر کند.

در مورد بیدار ماندن ملی پوشان تا ساعت 3 صبح و بازی اوباش چه احساسی دارید؟

واقعا جای تاسف داره شهروندان ایرانی تا ساعت 4 صبح بیدار می مانند و نصف شب غذا سفارش می دهند! این یعنی ضعف سرمربی و کادر فنی اش! آنها جوان هستند و می توانند برخی از این کارها را انجام دهند، مشکل اصلی در این زمینه مربوط به کادر فنی است. این رفتار حرفه ای نیست. با بازی با مافیا در جام جهانی موفق نخواهیم شد.

به نظر شما چگونه می توان جلوی این رفتارها را گرفت؟

آنها باید حداقل یک یا دو نفر را اخراج کنند. مهم نیست که او می خواهد چه کسی باشد. خداوند پرویز دهداری و علی پروین را بیامرزد. نظم و انضباط تیمی مهمتر از هر چیز دیگری است.

دیدگاهتان را بنویسید