حمله استقلال مقابل باشگاه استقلال: واقعا به بازیکنان پرسپولیس آسیب نزنید

حمله استقلال مقابل باشگاه استقلال: واقعا به بازیکنان پرسپولیس آسیب نزنید

حضور پرسپولیسی ها به نام آوران و احترام آنها به بزرگان استقلال با استقبال بسیار خوب شایان احدی فرزند رضا احدی کاپیتان سابق استقلال همراه بود.

بازیکنان پرسپولیس امروز بر سر مزار بزرگان ورزش کشور آمدند و جدای از چهره های درگذشته از تیم خودشان، به بزرگان استقلال از جمله رضا احدی نیز ادای احترام کردند. نظر شما در این زمینه چیست؟

واقعا دست بزرگان پرسپولیس را نخورید. حرکت بسیار زیبایی انجام دادند. آنها ثابت کردند که وقتی صحبت از جانبازان و احترام به بزرگترها می شود، رنگ ها مهم نیست و اخلاق حرف اول را می زند. خیلی خوب کار کردند و من به عنوان فرزند رضا احدی از خودم و خانواده ام بابت اقدامات بزرگواران پرسپولیس تشکر می کنم.

البته عده ای می گویند که استقلال فصل گذشته باید پس از قهرمانی در لیگ برتر همراه با جام حذفی چنین کاری می کرد.

آری کاش استقلالی با جام قهرمانی بر مزار ناصرخان حجازی، منصورخان پوحیدری غلامحسین خان مظلومی و پدرم برود. واقعا اگر پارسال بعد از قهرمانی چنین کاری می کردند ما به عنوان بچه افرادی که دوران جوانی خود را در استقلال سپری کردند خیلی خوشحال می شدیم. نمی دانم در این زمینه چه بگویم، فقط امیدوارم استقلال بیشتر به پیشکسوتانش توجه کند. این حداقلی است که خانواده سالمندان از استقلال انتظار دارند.

در سالی که گذشت آیا باشگاه استقلال برای تولد پدرتان یا سالگرد درگذشت آقا رضا با شما تماس گرفت؟ برای ارسال دسته گل تماس بگیرید یا پیام بدید؟

یک دسته گل؟ نه تنها دسته گل را نفرستادند، بلکه اصلاً با ما تماس نگرفتند. نه در روز تولد پدرم، نه در سالگرد مرگش. امیدوارم استقلال برای پیشکسوتان ارزش بیشتری قائل باشد.

آیا استقلال قهرمان جام حذفی می شود؟

احتمال انجام چنین کاری زیاد است و ما دعا می کنیم. در این شرایط فکر می کنم احتمال زیادی وجود دارد که فینال جام حذفی به دربی پایتخت تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید