لطفا! ممنوعیت حجاب در راهپیمایی ها و صندوق های انتخاباتی

لطفا!  ممنوعیت حجاب در راهپیمایی ها و صندوق های انتخاباتی

روز جدید : این روزها اخبار جدیدی از ادعاها و ادعاهای بی حاصل در برخی شهرها از مشهد گرفته تا فارس و تهران، متاسفانه تجربه نافرجام چند دهه ادعا و ادعا در عرصه فرهنگی بسیار موفق به نظر می رسد که مسئولان ما همچنان بر استفاده از آن اصرار دارند. همان .روش هایی دارند. یکی از عجیب ترین درخواست های روزهای اخیر فرصت استاندار فارس به سازمان ها و ادارات بود که تا پایان تیرماه مهلت دادند تا مشکلات مربوط به حجاب و حجاب حل شود و هر مشکلی برطرف شود.

این روزها در برخی شهرها از مشهد گرفته تا فارس و تهران اخبار جدیدی از سخت گیری بر مردم به گوش می رسد که متاسفانه تجربه نافرجام چند دهه ای در حوزه حجاب بسیار موفق به نظر می رسد که مسئولان کشورمان همچنان اصرار به استفاده از همین روش دارند. آنها راه به آن نمی دهند!

یکی از عجیب ترین درخواست های روزهای اخیر، امکان استاندار فارس از سازمان ها و ادارات بود که تا پایان تیرماه برای حل مشکلات حجاب و حجاب و رفع هرگونه مشکل مهلت دادند و گفتند: کسانی که نمی توانند در چارچوب حرکت کنند، باید به مرخصی بروند. تا زمانی که بتوانند قوانین را رعایت کنند، حقوق دریافت نمی کنند

مورد دیگر نامه دادستانی مشهد به ادارات و بانک ها مبنی بر عدم ارائه خدمات به حجاب بود که موضوع از این هم فراتر رفت و از پلیس خواستند حجاب وارد مترو نشود، جالب اینکه در این نامه برای دوما. جنایتکار برای افراد بد حجاب استفاده می شود!

این خبر واکنش های زیادی را در بین مردم به همراه داشت، مردمی که این روزها با مشکلات معیشتی و زیست محیطی زیادی دست به گریبان هستند و انتظار دارند برای رفع آن تلاش کنند اما هر روز با مصوبه جدیدی در حوزه حجاب مواجه می شوند. گویی بزرگترین مشکل امروز کشور شکل و رنگ موهای جوانان ماست. حتی برخی از کاربران به قطعنامه جدید طالبان در هرات که مردان را از ورزش با مردان زیر 18 سال منع می کند اشاره کرده و چنین رفتاری را محکوم کردند.

در این بین یکی از کاربران پیشنهاد جالبی داد که ما آن را نیز به مسئولین امر تقدیم می کنیم که از این پس ورود افرادی که گفته می شود بی حجاب به پای صندوق های رای در ایام انتخابات یا تظاهرات در مراسم های دولتی ممنوع است. . در نهایت اعلام کنیم که نمی‌توان این افراد را در مواقعی که به آن‌ها نیاز داریم و زمانی که نمی‌خواهیم آنها را مجرم معرفی کنیم، به تصویر کشید. از تصویر استفاده نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید