لژیونر جذاب فاش کرد: با پرسپولیس مذاکره نکرده ام

لژیونر جذاب فاش کرد: با پرسپولیس مذاکره نکرده ام

با پایان فصل بحث نقل و انتقال بازیکنان داغ شده و این روزها بیشترین شایعات درباره لژیونرها است. شجاع خلیل زاده، مدافع سابق سپاهان و پرسپولیس که در دو فصل گذشته در لیگ ستارگان قطر بازی می کرد، اکنون سوژه نقل و انتقالات است و گفته می شود در آستانه انتقال به سپاهان یا پرسپولیس است.

خلیل زاده که در چند سال گذشته به جز زمان حضور مجدد کی روش در تیم ملی مدافع تیم ملی بوده است، این روزها در اردوی تیم ملی دوران نقاهت را پشت سر می گذارد و مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و زیر نظر تیم ملی کار می کند. کادر پزشکی تیم درباره آینده شجاع صحبت های زیادی شده و تقریبا هر روز در فضای مجازی با یک تیم ارتباط برقرار می کند. اتفاقی که البته خود شجاع را ناراحت کرده و از شایعات مختلف درباره او ناراحت است.

دیروز شایعه شد شجاع با سپاهان به توافق رسیده و با این تیم قراردادی دو ساله امضا کرده است. پس از انتشار این خبر مسئولان باشگاه سپاهان به این موضوع واکنش نشان دادند و اعلام کردند که چنین مشکلی صحت ندارد. در همین راستا با خود شجاع تماس گرفتیم تا از آخرین اتفاقات بگوییم.

مدافع ملی پوش در خصوص خبر انتقالش به تیم های مختلف و شایعه عقد قرارداد با سپاهان گفت: این یک دروغ بزرگ است. نه با هیچ تیمی صحبت کرده ام و نه قرارداد امضا کرده ام. من نمی دانم این شایعات از کجا می آید. مصدوم هستم و در حال حاضر در اردوی تیم ملی مشغول درمان مصدومیتم هستم. من واقعا از اینکه هر روز به یک تیم گره خورده ام خسته شده ام. تنها اولویت من در حال حاضر رهایی از مصدومیت است که به امید خدا و با تلاش کادر پزشکی هفته آینده این اتفاق رخ می دهد و آماده تمرین خواهم بود. حتی هنوز تصمیم نگرفته ام که به فوتبال ایران برگردم یا نه. بعد اعلام می کنند که من با فلان تیم مذاکره کرده ام یا با آن تیم قرارداد بستم!

شجاع درباره شایعه پیوستنش به پرسپولیس نیز گفت: هواداران پرسپولیس همیشه من را دوست داشته اند اما هیچکس با من تماسی نداشته و توافقی صورت نگرفته است. من به همه احترام می گذارم، اما واقعاً با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام. هفته آینده در مورد فصل بعد تصمیم خواهم گرفت و مشخص خواهد شد که به کدام تیم خواهم رفت.

دیدگاهتان را بنویسید