لیست قیمت 7 میلیون متری مسکن ملی را قبول ندارم/ قیمت مسکن ملی کاهش یابد


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895565

وزیر کشور در واکنش به اظهارات مدیرکل راه و شهرسازی زنجان؛

وزیر کشور در پاسخ به اظهارات مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان مبنی بر تعیین قیمت متری ۷ میلیون واحد مسکونی ملی، گفت: این نرخ را قبول ندارم، قیمت ملی را کاهش دهید. واحدهای مسکونی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موفا رسا; احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز وارد زنجان شد و از تعدادی از پروژه های زنجان بازدید کرد. یکی از پروژه های مورد بازدید پروژه نهضت ملی مسکن (M1 و M6) بود.

وزیر کشور در خصوص اظهارات مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان مبنی بر ایجاد فضای سبز در این منطقه که با تغییر کانال آب همراه خواهد بود، گفت: شما انجام نمی دهید. حق پوشش کانال به کانال را دارید، با کدام سازمان هماهنگ کردید؟ شما مجاز به انجام این کار نیستید.

وی ادامه داد: دست زدن به قنوات غیرقانونی است و در صورت بارندگی وارد شهرک ها می شود. اگر مسیل پارک شود، مسیل عملاً نابود می شود و این بسیار اشتباه است.

وزیری گفت: به گفته مدیر کل راه و شهرسازی زنجان، متراژ در هر واحد از این پروژه ها 100 متر و برای هر متر 6 میلیون تومان نیاز است. اما اگر راه و شهرسازی بتواند قیمت را کاهش دهد این رقم بالا و گران است.

وی با طرح این سوال که مصالح بلوک ها چقدر هزینه دارد و با پاسخ بیات منش که طبق لیست قیمت 1401 برای هر متر 7 میلیون تومان نیاز است، گفت: لیست قیمت ها یک تکه کیک! و لیست قیمت را قبول ندارم!

وی در پاسخ به اظهارات بیات منش مبنی بر اینکه سرانه فضای سبز 10 درصد است و این پروژه محله محسوب نمی شود و در مقیاس شهری نیست، گفت: سرانه فضای سبز 15 درصد و این پهنه است. شهرک است و باید 15 درصد فضای سبز داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید