لیگ برتر والیبال جنگ هایلند به اوج خود رسید / 7 شانس پلی آف 13 تیم در 6 هفته

ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803243

وسط و انتهای جدول در تلاش های مختلف برای رقابت و بقا

سپاهان که حضورش در پلی آف 12 بهمن قطعی شد، در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال نگران از دست دادن جایگاهش در صدر جدول نیست، اما 13 تیم دیگر برای رسیدن به بهترین جایگاه ممکن تلاش می کنند. در 7 سهمیه پلی آف باقی مانده. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست و یکم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال برترین های باشگاه های ایران، جام سردار دلها فردا (چهارشنبه 5 بهمن ماه) با هفت دیدار در سیرجان، گنبد، رامسر تهران پیگیری می شود. ، گرگان، رفسن و مریوان.

در هفته ای که شاگردان رحمان محمدی راد سپاهان با 17 برد و 51 امتیاز زحمت از دست دادن جایگاه خود در صدر جدول را به خود نمی بینند، دیگر تیم های برتر از جمله شهرداری ارومیه، پیکان، مقاومت یزد و لبنیات هراز به دنبال بالاترین های ممکن هستند. موقعیت.در رتبه بندی

این هفته نیروها مهمان گردنه گرگان هستند. تیم تحت هدایت عیسی سنگدوینی تاکنون با کسب 9 و 28 امتیاز در رده نهم قرار دارد. برد در این بازی اختلاف امتیاز سپاهان با سایر رقبا را بیش از پیش افزایش می دهد. در طرف مقابل تیم پاس در صورت پیروزی مقابل لیدر، می توانند به دنبال بهبود موقعیت خود باشند.

در رده بندی تیم های با 37 امتیاز جدول، تیم های شهرداری ارومیه و پیکان همچنان به ترتیب در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند. نماینده ارومیه این هفته با کپر رفسنجان (10 برد، 27 امتیاز و مقام هشتمی) دیدار خواهد کرد. شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری از یک سو برای کسب پیروزی چهاردهم و تثبیت رتبه دوم تلاش می کنند و از سوی دیگر مس در رقابتی تنگاتنگ با مریوان و فولاد سیرجان در میانه های جدول قرار دارد. که 10 پیروزی به عنوان مس.

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان اما اگر بخواهند در ارومیه مقام دوم را کسب کنند، از یک سو محکوم به پیروزی مقابل تیم پنجم جدول، هراز دیری که رقیب نزدیکی نیست، هستند و از سوی دیگر. ، باید به شکست شهرداری مس ارومیه امیدوار بود. چرا که پیکان با 12 برد همچنان یک برد کمتر از ارومیه دارد. ناگفته نماند که خودروسازان در این هفته چالش سختی را مقابل شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز خواهند داشت. چرا که آملی ها در رقابت غیرمستقیم با مقاومت یزد چاره ای جز رسیدن به برد سیزدهم و صعود یک پله ای جدول و ایستادن در رده چهارم ندارند.

مقاومت یزد که از ابتدای بازی برگشت، علاوه بر تغییرات نیکمت و انتقال سکان هدایت به تیم علیرضا طلوکیان، با تغییراتی در نام این باشگاه از شهداب به مقاومت مواجه شد، اکنون در رده چهارم قرار دارد. با 12 برد و حذف 34 امتیازی در دیدار این هفته خود مقابل فولاد سیرجان ایرانیان (10 برد، 28 امتیاز و رتبه هفتم) باعث پشیمانی خواهد شد. البته پیروزی احتمالی در این دیدار می تواند مقاومت را به مقام سوم برساند به شرطی که پیکان در نبردی سخت با آمول ها توپ را از دست بدهد.

در میانه های جدول اما تلاش برای افزایش رتبه و نتیجه به شکل دیگری وجود دارد. همانطور که کارانی ها تمام تلاش خود را برای بقا در لیگ برتر انجام می دهند.

همانطور که اشاره کردیم تیم ملی ملت های مریوان در این هفته به مصاف تیمی می رود که 10 پیروزی در کارنامه خود دارد. با این تفاوت که شاگردان آرش صادقیانی با 30 امتیاز یک سر و گردن از دو حریف خود یعنی فولاد سیرجان (28 امتیاز و هفتم) و مس رفسنجان (27 امتیاز و هشتم) بلندتر هستند. همین موضوع می تواند ناوبر را به حفظ و شاید بهبود موقعیت خود امیدوار کند. مریوانی ها برای رسیدن به این هدف ابتدا به پیروزی مقابل آذرباتری از ارومیه (5 برد، 15 امتیاز و رتبه چهاردهم) نیاز دارند و سپس باید به شکست مقابل لبنیات هراز آمل امیدوار باشند.

در انتهای جدول اما شهرداری ورامین و شهرداری گنبد به عنوان تیم های دهم و یازدهم با 8 برد و 27 امتیاز در شرایط مساوی قرار دارند و تیم برنده این رقابت ها با شرایط بهتری در جدول روبرو خواهد شد.

تیم های دوازدهم و سیزدهم جدول یعنی سایپا و هورسان نیز چالشی جذاب خواهند داشت تا قدرت خود را به یکدیگر دیکته کنند.

** برنامه کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

سیرجان سالن شهید سلیمانی ساعت 16
فولاد سیرجان – مقاومت یزد

گنبد، سالن المپیک، ساعت 4 بعد از ظهر
شهرداری گنبد – شهرداری ورامین

رامسر سالن شهیدصدر ساعت 16
هورسان رامسر – سایپا

تهران خانه والیبال ساعت 16
پیکان – ماندرا هراز

گرگان، تالار امام خمینی، ساعت 16.
پاس گرگان – سپاهان

رفسنجان تالار 9 روز ساعت 16
رفسنجان مد – شهرداری ارومیه

مریوان تالار زاگرس ساعت 16
راهنمای ملل مریوان – آذربایجان ارومیه
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید