ماجرای بازار میوه فروشان گچساران / وقتی شتر زیر باران گم می شود + عکس


ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877033

متاسفانه آشفتگی و آشفتگی بازار «میوه فروشان» گچساران به حدی است که نظمی در آن دیده نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس; بازار میوه فروشان گچساران نیاز به ساماندهی و رسیدگی بیش از پیش مسئولان شهری دارد، هرچند این بازار در مرکز شهر راه اندازی شده و تعداد زیادی از کسبه محصولات مورد نیاز شهروندان از جمله میوه، تره بار، تره بار را به فروش می رسانند. ، گوشت ، ماهی و غیره .. تحویل. اما لازم است مسئولان برای ساماندهی هر چه بیشتر این بازار اقدام کنند.

به عنوان مثال عده ای از عابران پیاده و حتی بخشی از خیابان این قسمت از شهر را اشغال می کنند که مشکلاتی را برای خودروها و عابران پیاده ایجاد می کند که متاسفانه به دلیل بی توجهی به حقوق عابران و ترافیک، تردد شهروندان با مشکل مواجه می شود. آماده.

در کنار این مشکلات روزهای گرمی را در این شهر سپری می کنیم که مانند سال های گذشته بوی مشمئز کننده ای از این بازار به مشام اهالی و عابران می دهد و این در حالی است که بسیاری از مردم گچساران از وضعیت بد این روزها بازار میوه گلایه دارند. روبروی پیاده روهای پر از زباله های پراکنده و یا اشغال پیاده روها توسط برخی شرکت ها.


0071ae7e 13dc 4b8d b104 6ff46c2f5cd9 خبر خاکستری

به گفته برخی از شهروندان انباشت زباله در این بازار به دلیل رعایت نکردن قانون توسط کسبه، ریختن آنها به خیابان و ریختن زباله های نفوذی مردم را نگران کرده است که با نگاهی به این موضوع متوجه می شویم که کم توجهی بسیاری از کسبه به مسائل بهداشتی به چنین وضعیتی در شهر ما.

یکی از شهروندان گفت: متأسفانه بازار پل گچساران برای مردم این شهر نفت فراوانی ندارد. وضعیت ناهموار بودن پیاده روهای این بازار بسیار خطرناک است و همین اختلاف سطح پیاده روها در بسیاری از موارد باعث سقوط مردم شده است.»


3313391e 730c 423e b054 920f30db888b خبر خاکستری

وی افزود: متاسفانه وضعیت میوه ها و سبزی های فاسد باعث آلودگی و آزار و اذیت شهروندان شده است که علاوه بر ظاهر زشتی که به این نقطه از شهر داده، بوی نامطبوعی در اطراف ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه وضعیت پیاده روهای این نقطه از شهر اصلاً خوب نیست، مثلاً سطح پیاده روها 30 سانتی متر از سایر پیاده روها بالاتر است که واقعاً برای مادران بسیار سخت است که سوار کالسکه شوند. او گفت. دور ریختن سبدهای میوه و اجناس توسط مغازه داران تردد را برای عابران دوچندان کرد و این در حالی بود که مغازه داران تنها یک مسیر را برای عبور و مرور مردم رها کردند!


dca2f379 88a8 4736 9f8a 098b062e88c8 خبر خاکستری

وی گفت: متأسفانه هرج و مرج و بی نظمی در این بازار به حدی است که شترها زیر بارندگی گم می شوند، لذا مسئولان فکری باید این امر را به هم بزنند چرا که ساماندهی مناسب این بازار حق شهروندان است.

از این رو باید توجه داشت که سازماندهی و زیبایی محیط بازار و محل داد و ستد تأثیر مستقیمی بر رفتار مردم یک شهر و روان شهروندان دارد و کارشناسان معتقدند هر چه محیط و زندگی شهری شادتر باشد، شاداب تر و زیباتر، بنابراین امید زندگی را در بین شهروندان افزایش می دهد.


cdaa2ff4 c8d2 4d03 95a6 fadbcb821eb5 خبر خاکستری

با توجه به این نیاز در شهری مانند گچساران با توجه به محیط صنعتی مانند نفت و گاز و پتروشیمی، سد چمشیر و … باید توجه بیشتری شود چرا که امروزه با عبور از بازار میوه فروشان (کوپری) شاهد هستیم. نازیبا از یک مجتمع صنفی که چشم هر شهروندی را به خود خیره می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید