ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس از زبان مدیرعامل سابق استقلال

ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس از زبان مدیرعامل سابق استقلال

استقلال و پرسپولیس با توجه به موانع پیش روی خود در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند و کنفدراسیون فوتبال آسیا تا 48 ساعت آینده تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

کاظم علیایی یکی از اعضای کمیسیون صدور مجوز درباره آخرین وضعیت حضور هر دو باشگاه در لیگ قهرمانان گفت: در رده بندی قرار بگیریم.

وی افزود: مدارکی که برای بارگذاری درخواست می شود، الزامات مجوز حرفه ای است که باید بررسی شود و در صورت تایید نشدن، به کمیسیون انضباطی آسیا ارسال شود تا در مورد هر دو باشگاه تصمیم گیری شود.

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد هر دو باشگاه از حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده محروم شده اند، گفت: در حال حاضر نه می توان گفت حذف شده اند و نه می توان گفت حضور دارند. حتی شاید برایتان جالب باشد که بدانید همین باشگاه گل گهر که فدراسیون فوتبال ایران مدارکش را کامل می دانست هم فراخوانده شده است. اگر در این سه روز کارها درست پیش برود، روزنه امیدی برای این دو باشگاه وجود دارد.

یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها گفت: صحبت های مدیران دو باشگاه برای اخذ مجوز باعث حساسیت کنفدراسیون در این زمینه شده است. ما سه ماه به این دو باشگاه فرصت دادیم اما حرفه ای بودن صدری باعث شد بروند و مدارک را بررسی کنند.

“امیدوارم هرچه زودتر وضعیت این دو باشگاه مشخص شود و از مالکیت دولتی خارج شوند. وقتی دولت ها کوچک ترین دخالتی در فوتبال داشته باشند، فیفا جلوی آنها را بگیرد. حالا ببینید این دو باشگاه هستند. دولتی هستند و تصمیمات گرفته می شود.» دولت برای آنها گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید