ماجرای صدا و لرزش عجیب در کیش چیست؟

برخی از ساکنان کیش می گویند حوالی ساعت 16 امروز صدای بلند و مهیبی را از جنوب جزیره شنیده اند، اما برخی دیگر مدعی هستند که از آن اطلاعی ندارند و شنیدن چنین صدایی را تکذیب می کنند.

مسئولان جزیره کیش نیز می گویند در حال بررسی این موضوع هستند.

محبوب کرمی فرماندار کیش در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه منتظر اعلام مدیریت بحران کیش در خصوص این صدا و لرزش هستیم و هنوز نتیجه بررسی ها تا ساعت 21 امشب مشخص نشده است، گفت:

در فضای مجازی کیش برخی از کاربران از بروز این مشکل خبر می دهند و برخی دیگر اظهار بی اطلاعی می کنند. البته اکثر کاربرانی که این زلزله و صدای مهیب را گزارش کرده اند در جنوب و شرق جزیره بوده اند.

عصر امروز سعید پورزادی اندکی پس از این حادثه گفت تایید نشده که صدایی از جنوب جزیره به سمت پارک آبی اقیانوس شنیده شده است.

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: امشب در منطقه کیش زلزله ای ثبت نشده و لرزه نگارهای استان نیز هیچ علامتی را ثبت نکرده اند. اما با مدیریت بحران جزیره کیش در تماس هستیم تا موضوع را به صورت دقیق بررسی کنیم تا اطلاع رسانی شود.

اطلاع رسانی دقیق و سریع از ماهیت رویدادها برای جلوگیری از شایعات بسیار مهم است و لازم است مسئولین در مواجهه با شایعات مهم با احساس مسئولیت نسبت به اطلاع رسانی صحیح افکار عمومی اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید