مازندران باید به نمونه بی نظیر قرآن در گردشگری تبدیل شود

ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792658

محمود حسینی پور با بیان اینکه باید بتوانیم نمونه بی بدیلی از قرآن در گردشگری باشیم؛ وی گفت: نیازمند گسترش محافل انس با قرآن و تلاوت های مجلس قرآنی در شهرستان های استان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ سیدمحمود حسینی پور امشب در مراسم اختتامیه مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره سراسری و بین المللی تلاوت قرآن کریم در مصلای قائمشهر گفت: دیدن چهره رسول خدا و سوم صدقه دادن در راه خدا.

وی افزود: خدا را شاکریم که استان مازندران مهد دلاوران با 10 هزار و 400 شهید ایثارگر در راه انقلاب، سومین کشور در عرصه قرآن است و مایه قدردانی و افتخار است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ما موظفیم احکام نورانی قرآن را در استانی که استانی توریستی است و نماد گردشگری در جهان اسلام محسوب می شود و در واقع جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود ترویج کنیم. پایتخت جهان اسلام

حسینی پور با بیان اینکه باید بتوانیم نمونه بی بدیل قرآنی در گردشگری باشیم؛ وی بیان کرد: استان مازندران یکی از قطب های گردشگری کشور است و به همین دلیل یکی از مواردی که می تواند برای استان مازندران مهم باشد و در این حلقه آموزشی باید بگویم محافل با تلاوت قرآن باید داشته باشیم. ان و قرآن در شهرستان های استان گسترش.

وی یکی از مواهب الهی در این استان را حضور بسیاری از شخصیت های برجسته علمای دینی بیان کرد. وی بیان کرد: از آیت الله جوادی آملی نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله معلمی و دیگر علمای بزرگ شرق تا غرب استان می خواهم که با همکاری همه دستگاه ها به ویژه دستگاه های اجرایی مانند حوزه های دینی تلاش کنند. وظيفه و عمل، تهذيب قرآن در اين ولايت در مسيري كه به درجه اول يك دولت مي رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید