ماموران اطلاعاتی ژاپن به خاطر حجابم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند


ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839543

همایش عفاف و حجاب به منظور آشنایی این بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی با روند مسلمان شدن در دانشگاه آزاد یاسود برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز همایش عفاف و حجاب با حضور بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد.

این بانوی ژاپنی در سفر ماه های اخیر به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد مسلمان شد.

در این دیدار یک زن ژاپنی مسلمان گفت: 12 سال پیش مسلمان شدم و به جمهوری اسلامی مهاجرت کردم و پنج سال است که در قم زندگی می کنم و همسایه امام معصومه هستم. من در یک خانواده بودایی به دنیا آمدم، خانواده من اخلاقی بودند، اما متعهد نبودند، آنها در معبد زندگی می کردند، بیشتر بچه ها با بودیسم آشنا بودند، من در همان معبد بازی کردم و بزرگ شدم.

خانم فاطمه ادامه داد: عمویم دانشجوی مسیحی شده بود. او به آمریکا رفت، کشیش شد و به ژاپن بازگشت. او معلم کتاب مقدس است. او همچنین سعی کرد مرا به مسیحیت دعوت کند، بنابراین زبان انگلیسی را نزد او آموختم و یادگیری زبان انگلیسی باعث آشنایی من با اسلام شد، زیرا بیشتر متون مربوط به اسلام به زبان انگلیسی بود و در ژاپن چنین منابعی نداشتیم.

وی افزود که اکثر ژاپنی ها دو مذهب دارند، یکی بودایی و دیگری شینتو. امپراتور ژاپن رئیس مذهب شینتو است و برای سلامتی مردم و همچنین برای موفقیت ژاپن دعا می کند.

او گفت: «بودیسم در ژاپن نزدیک به 2000 سال قدمت دارد.

او می گوید: “مذاهب ما را فقط می توان فرهنگ دید و ربطی به مذهب ندارد، اگرچه کنجکاو بودم و آزادی را دوست داشتم. در ده یا یازده سالگی از پدر و مادر، عموها و عمه هایم سؤالات زیادی پرسیدم.” سوالات مهمی داشتم و دنبال هدف نهایی بودم که چرا آمدم و کجا قرار است بروم، اما جوابی نیافتم. من هم به کلیسا رفتم و دیدم جوابی برای سوالاتم وجود ندارد. احساس پوچی کردم و مقصدم را نمی دانستم و وارد روابط بین الملل شدم می خواستم با افرادی آشنا شوم که بیشتر از من درک می کنند و از ما بزرگتر هستند.

او گفت: «من متوجه شدم که بسیاری از سخنان غرب دروغ بود. به همین دلیل به عراق حمله کرد. بعد از پیگیری ماجرا متوجه شدم که این کار مسلمانان نیست، بلکه کار آمریکا، دولتی که این کار را کرده و دیگر حرفه های آنها هم دروغ است.

وی ادامه داد: می دانم اسلام پیروان زیادی دارد و دینی جهانی است، من هیچ مسلمانی را نمی شناختم و اصلا فرهنگ اسلامی در ژاپن معرفی نشده بود.

این مسلمان ژاپنی افزود: من دروغ های زیادی درباره اسلام شنیده ام و تلقین های زیادی کرده اند و برخی گروه ها مانند طالبان اسلام را نادرست معرفی کرده اند و به گذشته نگاه کرده اند، اما در متون اسلامی خواندم که دختری در خانه را زد. بهشت.» خانواده و همچنین آسمان زیر پای مادران است.

«در ژاپن جایگاه مادر حتی از پسر خانواده پایین‌تر است و دختری که آخرین مقام خانواده را دارد استقلال مالی ندارد و در دین ما زنان اجازه ورود به اماکن مقدس را ندارند. .

این زن مسلمان ژاپنی خاطرنشان کرد: انس با قرآن سرم را باز کرد و از طریق یک مرکز اسلامی در عربستان در سوره یاسین مسلمان شدم.

فاطمه گفت: متأسفانه به من گفتند که در ایران، بحرین و یمن مسلمان نیست، مذهب شیعه را مطالعه کردم و متوجه دروغ بودن سخنانشان شدم. در مرکز اسلامی گفتند: «به حرف شیعه گوش ندهید، فریب می خورید.

وی با بیان اینکه خودش تحقیق کرده و به مذهب شیعه گرویده است، گفت: متأسفانه در ترجمه آنها از قرآن نیز اشکالاتی دیدم.

فاطمه با بیان اینکه صفحه دعای یستشیر را پیدا کرده است، متاثر شد: با مطالعه زندگی حضرت علی (ع)، شخصیت این امام را درک کردم، فضایل آن حضرت را شناختم و به خطبه گدیر آمدم و بر لبانش گفتم.

این بانوی مسلمان ژاپنی در این برنامه به روند مسلمان شدن خود اشاره کرد و گفت: در ابتدا که اسلام می خواندم عده ای می گفتند که به شیعه و متون آن ها توجه نمی کنند، بلکه از شیعه شناسی و بزرگی استفاده می کنند. مردمی مانند امام.» (ع) شیعه شد.

وی افزود: زمانی که بیانات علی (ع) را خواندم متوجه شدم که این سخنان گفته های یک فرد عادی نیست بلکه سخنان یک انسان آسمانی است.

فاطمه هوشینو گفت: پس از مسلمان شدن من، پدر و مادرم به این موضوع اعتقادی نداشتند، اما به مرور زمان به دلیل رفتارهای نشات گرفته از اسلام متوجه این مشکل شدند. به اسلام رفتم و روسری سرم کردم. ماموران اطلاعاتی مرا تعقیب کردند و از من بازجویی کردند و من هواپیما را رها کردم.

وی افزود: زمانی که مسلمان شدم، گفتم پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم پدر معنوی ماست، به همین دلیل نام فاطمه را برای خود انتخاب کردم.

این بانوی مسلمان ژاپنی به مشکلات خود در تهیه غذاهای اسلامی اشاره کرد و گفت: در ژاپن غذای حلال کمتر رایج بود و حتی از مشروبات الکلی نیز در غذاهای معمولی استفاده می شد، به همین دلیل در کار سختی کشیدم و سعی کردم وضعیت خود را با زمان قیامت مقایسه کنم. پیغمبر: «از طریق درآمدی که به دست آوردم به ایران مهاجرت کردم.

فاطمه هوشینو گفت در ژاپن اگر کسی با لباس نامناسب در محل کار حاضر شود جریمه می شود، بیان سعی کرد زنان را برهنه کند.

وی با بیان اینکه اسلام برای من مانند تناسخ است، گفت: دین می گوید مسلمان هستی پس باید حجاب و پوشش مناسب داشته باشی و من اسلام را انتخاب کردم.

بانوی تازه مسلمان شده به تحقیق در اینترنت برای شناخت اسلام اشاره کرد و گفت: قبل از مسلمان شدن برایم مهم بود که توجه مردم را جلب کنم اما وقتی مسلمان شدم متوجه شدم که باید توجه خدا را جلب می کرد.

وی افزود: بسیار خوشحالم که به ایران آمدم و صدای اذان را شنیدم و می توانم در نماز شهرداری و مراسم امام حسین (ع) شرکت کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید