ما از نظرات همه کارشناسان استفاده خواهیم کرد


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806828

جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه 18 بهمن) با محوریت برنامه ریزی برای رویدادهای آینده والیبال ایران در سال 1401 برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی، سومین جلسه کمیته فنی 1400 فدراسیون والیبال به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی از ساعت 10 صبح امروز (دوشنبه 18 بهمن ماه) با بحث و بررسی چهار ساعته آغاز شد.

سعید درخشانده، ناصر میرفهری، منوچهر پورحسن، محمد وکیلی، جمشید حمیدی، محمود افشاردوست، بهروز عطایی، علی پوراروجی، امیر طلوکیان، گلمرضا مومنی مقدم، علی شاکری، این یکی در مور شاکری، علی شاکری، علی شاکری، علی شاکری، دیدار کردند.

دستور کار این جلسه بررسی تقویم مسابقات والیبال در سال 1401 و حضور تیم های ملی ایران در 18 رویداد والیبال در سال 1401 بود که اعضای کمیته فنی در بحثی بسیار گسترده و مفصل به بیان نظرات خود پرداختند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و محمد وکیلی سرمربی تیم جوانان برنامه های خود را برای حضور شایسته در رویدادهای سال آینده تشریح کردند.

گلمرضا مومنی مقدم نیز به عنوان گزینه کلیدی برای هدایت تیم ملی جوانان در این نشست شرکت کرد و برنامه های خود را برای اردوهای آماده سازی و حضور در جام ملت های والیبال آسیا و قهرمانی جوانان آسیا در سال 2022 ارائه کرد.

پس از پایان جلسه اعضای کمیسیون فنی به بیان نظرات خود در خصوص برنامه های پیشنهادی مربیان تیم های ملی پرداختند و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان با تشکر از اعضای کمیسیون فنی که نظرات خود را در خصوص حفظ منافع ملی بیان کردند، گفت: طبیعی است که فدراسیون بر اساس سوالات کارشناسی مطرح شده در این جلسه کار کند. “

محمدرضا داورزنی با یادآوری شرایط عمومی و اقتصادی کشور که کار را در همه زمینه ها سخت می کند، گفت: خوشبختانه والیبال مسیر خود را به گونه ای طراحی کرده است که در ادامه برنامه کاملی برای تمامی رده های سنی آقایان و بانوان وجود دارد. سال.”

وی گفت: تلاش می کنیم برنامه ریزی های خوبی برای والیبال داشته باشیم. سال آینده مسابقات مختلفی داریم که هر رویداد اهداف و اهمیت خاص خود را دارد که برای شرکت در این استراتژی خاص باید به آن توجه کرد.

این داور بر اهمیت والیبال بانوان برای فدراسیون تاکید کرد و افزود: در سال آینده تیم های ملی از سه رده سنی والیبال بانوان در این رقابت ها حضور خواهند داشت و تلاش خواهیم کرد تا تیم ملی بانوان را در بازی های آسیایی حضور دهیم. ضروری است. .

رئیس فدراسیون والیبال گفت: اقدام این فدراسیون تقویت تعامل بین مربیان و کارکنان سه رده سنی است.

این سخنران همچنین به بحث تشکیل کمیسیون علمی تیم های ملی در این نشست اشاره کرد و گفت: این پیشنهاد بسیار خوبی است و از تجربیات اساتید دانشگاه در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: دغدغه اصلی همه ارتقای جایگاه والیبال در ایران است و فدراسیون تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهد داد، بنابراین اگر اعضای کمیته فنی و کارشناسان آن را برای توسعه والیبال ضروری می دانند با نمایندگان در میان بگذارند. فدراسیون چون تلاش می کنیم «از دیدگاه همه خانواده های والیبال استفاده کنیم.
در پایان این جلسه به اعضای کمیسیون فنی فدراسیون توسط داور مسابقه جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید