کارشناسان با نظرات علمی به تبیین مشکلات اقتصادی دولت و مردم کمک کنند


ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838299

آیت الله عبادی گفت: کارشناسان صادق و درستکار باید با بیان نظرات علمی خود به مردم کمک کنند و دولت صادقانه به مردم بگوید که چه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید علیرضا علی آبادی امروز در دیدار استاندار خراسان جنوبی به نقل از هاورستان گفت: نحوی که از نظر علمی و تجربی نشان می دهد که نباید اینطور باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: ارز 4200 تنی را کسانی می گیرند که یا کالا وارد نمی کنند یا کالاهای اساسی وارد نمی کنند یا افرادی که به دنبال بدهی های دیگر هستند در حالی که نمی توان از سرنوشت جامعه اطلاعی داشت. اقدامات اساسی و علمی انجام دهد که این نیز بسیار دشوار است.

آیت الله عبادی گفت: از سوی دیگر دشمنان انقلاب اسلامی که از هر بهانه ای سوء استفاده می کنند، آنچه جمهوری اسلامی می خواهد انجام می دهند، فضاسازی می کنند و با طمع دروغ از یکدیگر پیشی می گیرند.

جمعه بیرجند افزوده ام: وقتی دشمن روی چیزی تاکید می کند یعنی کار درستی است، اما هزینه ها و سختی هایی دارد که باید انجام شود، یکی دیگر از مشکلات دولت مشکلاتی است که در دنیا به وجود آمده و کارشناسان ابراز نگرانی کرده‌اند و باعث می‌شوند غربی‌ها بیشترین مشکل را داشته باشند، همانطور که در فروشگاه‌های آنها می‌بینید و گاهی کارشناسان چنین می‌گویند.

وی ادامه داد: کسانی که در تبلیغات خود علیه انقلاب اسلامی مردم را تحریک می کنند به کشورهای غربی چنین حرفی نمی زنند و فقط در داخل کشور تجلیل می کنند که پاسخ این افراد فقط بصیرت و هوشیاری است که البته در این زمینه کارشناسان خبره هستند. صادق و آمین باید با بیان نظرات علمی خود به مردم کمک کنند و دولت صادقانه به مردم بگوید که چه می شود.

آیت الله عبادی افزود: وقتی دغدغه ای برای مردم وجود دارد، نوع خریدش عادی نیست و تا جایی که می تواند خرید می کند که این ضرری است که خودمان وارد می کنیم تا بتوانیم این مشکل را از هر دو کنترل کنیم. دولت و منطقه «متخصصان مورد اعتماد برای توجیه مردم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت: قاچاق کالایی که به خارج از کشور می رود یا انباشتی که باید انجام شود، نیروهای ناظر باید جدی تر از بحران ساختگی که می خواهند اتفاق بیفتد. این امر باعث ایجاد بحران نمی شود، در این راستا تلاش می شود، اما در نهایت امیدواریم بسیاری از مشکلاتی که به موقع تکمیل شده و منجر به رونق می شود، با حمایت مردم و درایت دانشمندان و دانشمندان، آرام شود. نظارت بر خدمتگزاران مردم

وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع کالابرگ بسیار خوب است. زیرا با کالابرگ اگر کالاهای عمومی گران شود ربطی به خانواده ها ندارد و اجناس و سهمیه خانواده ها محفوظ است و بعد از خروج از این مسائل تثبیت می شود که رئیس جمهور بعد از صداقت چهار سال این موضوع را رها نکرد. اگر خدا بخواهد با مردم صادقانه رفتار خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید