ما با جامعه بین المللی برای حفظ نظم کار می کنیم


ساعت: 22:18
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844307

نماینده اتحادیه اروپا در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت کشورهای اروپایی برای حفظ نظم با جامعه بین المللی همکاری می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نماینده اتحادیه اروپا در آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست شورای حاکمیتی با موضوع ” راستی آزمایی، آزمایش و نظارت بر ایران در پرتو قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد ” مدعی شد کشورهای اروپایی با سازمان های بین المللی همکاری می کنند. جامعه برای حفظ همکاری

در این بیانیه آمده است: «اتحادیه اروپا بر تعهد قوی و حمایت مستمر خود برای اجرای کامل و مؤثر برجام تاکید می کند و متعهد به همکاری با جامعه بین المللی برای حفاظت از این توافق است که برای معماری جهانی NPT حیاتی است». ، ادامه هید. اتحادیه اروپا از همه کشورها می خواهد که از اجرای این توافق مطابق با قطعنامه 2231 (2015) شورای امنیت سازمان ملل متحد حمایت کنند.

در این بیانیه آمده است: «اتحادیه اروپا از تلاش‌های دیپلماتیک تشدید شده کمیسیون مشترک آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تماس‌های نماینده عالی با همه شرکای مربوطه در مورد بازگشت ایالات متحده به برجام و ازسرگیری اجرای کامل همه تعهدات آژانس حمایت می‌کند. وی گفت: اجرای کامل و اثبات شده تعهدات هسته ای ایران به جامعه جهانی این امکان را می دهد که تضمین های لازم را کسب کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید