ما با نگرش غیراخلاقی به هرزگی مخالفیم


ساعت: 17:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887447

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی:

حجت الاسلام نستوهی گفت: ما با هرگونه رفتار غیرقانونی و غیراخلاقی در کار با حجاب مخالفیم و این موضوع را هم اعلام کرده ایم اما این اتفاقات در حوزه ما نیست و مربوط به نیروی انتظامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، حجت الاسلام محمد حسن نستوهی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: فلسفه عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود اما وقتی کاری را شروع می کنیم، تباهی شروع می شود.

وی از برخورد برخی رسانه ها گلایه کرد و اظهار داشت: چگونه برخی رسانه ها تیتر و خبر می کنند در حالی که هیچکس نمی خواهد حقیقت را بگوید؟ معمولاً اخبار با حساسیت خاصی و تصویر مخرب خاصی در برابر خوب و بد اتفاق می افتد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی با بیان اینکه تا زمان تصویب این قانون در سال 1383 هجمه های زیادی به طرح عفاف و حجاب صورت گرفت، گفت: نوک پیکان ما برای امر به معروف و نهی از منکر است. در حالی که همه فقط به مسئله حجاب توجه دارند.

وی ادامه داد: در بحث حجاب و عفاف بیشتر اخبار تخریبی است، باید این حساسیت را برداریم چون تخلفات در جامعه زیاد است، این موضوع هم تخلف است بعضی ها می گویند شما فقط به فکر حجاب و عفاف هستید. اما این اصلا اینطور نیست

حجت الاسلام نستوهی تصریح کرد: وقتی می گوییم برای سگ گردانی کاری انجام دهیم، مسئولین می گویند خلاء قانونی داریم، آن خلاء را برطرف کنید.

وی با اشاره به تاکید رهبری بر وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: رهبر انقلاب تاکید کردند که ستاد امر به معروف و نهی از منکر نباید به عنوان مدیر عمل کند، بلکه باید کاری کرد. سیاست ها و مصداق شدن در عرصه نماز را در کانون نماز قرار می دهد، فراهم می کند و وظیفه امر به معروف، فراهم آوردن زمینه امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به مشکلات موجود در این حوزه، تصریح کرد: اولین مشکل ما بحث آموزش است، بنابراین راه امر به معروف و نهی از منکر درست است و شخصی که خودش این کار را انجام می دهد، از بدی رنج نمی برد.

وی ادامه داد: در محور بعدی حمایت حقوقی و قضایی از نیکوکاران این است که از نیکوکاران حمایت قانونی شود.

حجت الاسلام والمسلمین نستوهی در پاسخ به خبرنگار آناج در خصوص عدم انجام کار نرم فرهنگی در حوزه حجاب، اظهار کرد: موضوعی که در رسانه های استانی در بحث پیاده روی در ائل گلی مطرح شد، کار بود. توسط یک پایگاه بسیج انجام شده و توسط ستاد فرماندهی گزارش شده است. معروف نیز درخواست کمک کرد، اما آنها این موضوع را لغو کردند و اصلاً برنامه ما این نبود.

وی در خصوص فیلم های پخش شده در فضای مجازی و برخورد با زن ستیزی گفت: ما با هرگونه رفتار غیر قانونی و غیراخلاقی در برخورد با زن ستیزی مخالف هستیم و این موضوع را نیز اعلام کرده ایم اما این اتفاقات در حوزه ما نیست و مربوط به پلیس است. ، که باید با آن کار کرد

خجت الاسلام نستوهی امر به معروف و نهی از منکر را به کارکنان تذکر داد که این کار را کردیم و همان کارمند در عرض یک هفته اخراج شد. اداره ارشاد یکی از اداراتی است که 2 بار اخطار داده شده است، هم با توجه به مدیر قبلی و هم در حال حاضر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید