ما برای حفظ حقوق مردم از هیچکس تعارف نداریم


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816786

سرپرست معاونت اتباع سازمان بازرسی گفت: در خصوص حقوق بشر هیچ تعارفی نداریم و به همه تخلفات و تخلفات رسیدگی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد حجازی، سرپرست معاونت امور عمرانی دفتر بازرسی، کار و حقوق شهروندی گفت: بازرسی های نامحسوسی از پایانه های مسافربری تهران با همراهی حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در حال انجام است. پایانه های آزادی، بیهقی، پایانه های شرق و جنوب استان تهران مورد بررسی قرار گرفت و متخلفان برای پیگیری تخلفات وارده شدند.

حجازی با اشاره به راه اندازی دفاتر حمل و نقل جاده ای و جاده ای در پایانه های رسیدگی به شکایات مردمی، افزود: تهران و با تخلفات فروش بلیت برخورد می کند. هموطنان گرامی در صورت مشاهده فروش بلیت خارج از قیمت مصوب فراموش نکنند که تخلف را در دفاتر مستقر در پایانه ها اعلام کنند که همان روز از کمیسیون رسیدگی می شود.

رئیس دفتر امور عمرانی دفتر بازرسی، اجرا و حقوق شهروندی افزود: 12 تخلف شرکت های حمل و نقل در کمیسیون و 11 تخلف رانندگان در کمیسیون رصد می شود.
در کمیسیون 11 با ثبت شماره اتوبوس و اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی، کارت هوشمند متخلفان از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضبط می شود چرا که هیچکس حق ندارد بدون مسافر سواری کند و با جان مردم بازی کند.

حجازی با اشاره به تخلف امروز پایانه آزادی افزود: امروز یک شرکت اتوبوس را در خارج از پایانه راش به قیمت 3 برابر به فروش می رساند که ضمن برخورد با متخلف و راننده و توقیف اتوبوس، مسافران اتوبوس دیگر و با قیمت بلیت مصوب به گرو رفت.

سرپرست معاونت امور عمرانی دفتر بازرسی، مدیریت فعالیت و حقوق شهروندی تاکید کرد: در حوزه حقوق بشر هیچ تعارفی نداریم و از مردم می خواهیم با کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای همکاری کنند. سازمان «اتوبوس به تعداد مورد نیاز در پایانه ها موجود است و شما نگران تامین بلیط نباشید و به هیچ وجه خارج از پایانه ها بلیت نخرید.

حجازی گفت: مردم با خرید آزادانه بلیت با جان خود بازی نکنند. خرید بلیط رایگان از مسافران شامل هیچ گونه خدمات بیمه ای و مسافرتی نمی باشد. تامین اتوبوس و ایمنی سفر به عهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد. استقرار اتوبوس ها برای نگهداری ترمینال محقق شده است.

حامد حجازی در پایان از هموطنان خواست بلیت لازم را فقط با کد ملی و از دفاتر شرکت های حمل و نقل داخل پایانه ها و با قیمت مصوب درج شده روی تابلوها تهیه کنند که می توانند از طریق راه های ارتباطی سامانه 141 پیامک اقدام کنند. سامانه 2000141 و یا با مراجعه به سایت 141.ir و یا از طریق اپلیکیشن هرگونه گران فروشی را اطلاع دهید تا در اسرع وقت نسبت به رفع تخلفات اقدام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید