نمایندگان با عملکرد انقلابی خاطره ای ماندگار در اذهان مردم به جای می گذارند/ مهمترین رسالت مجلس حفظ حقوق مردم و شفاف سازی مسائل کشور است.


ساعت: 08:35
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1841962

احمدعلی مقدم گفت: بزرگترین وظیفه مجلس راضی نگه داشتن ملت و تکیه بر قدرت و نخبگان داخلی و رونق تولید ملی با توجه به نگرانی مردم از وضعیت تورمی موجود و گلایه از وضعیت نابسامان اقتصادی و سوء استفاده ها است. از دلالان و فروشندگان.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص افتتاحیه اولین دوره مجلس شورای اسلامی و روز قانون گفت: در 7 خرداد 1359 اولین جلسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد و مجلس محل مقدسی برای تعیین سرنوشت است. ملت و کشور درجه ایمان و تقوای او.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی نماد بی نظیر مردم سالاری دینی است، افزود: این مهم ترین پل ارتباطی بین مردم و کارکنان دولت است که بالاترین رسالت آن حفظ حقوق قانونی مردم و شفاف سازی مسائل مهم کشور است.

این فعال سیاسی تاکید کرد: قطعا یکی از مهمترین ارکان اقتدار ایران اسلامی داشتن مجلس قوی و کارکرد آن در پرتو توصیه های کارشناسی و عمل به آموزه های اسلامی است و از آنجایی که مجلس شورای اسلامی هم شورا است، باید به صورت شورایی عمل کند نه به درخواست احزاب و جناح ها و ثانیاً بر اساس موازین شرعی قانون گذاری کند.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در رابطه با فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار و گفتگوی اخیر خود با نمایندگان مجلس، گفت: خرمشهر را فتح کردند؛ اینها در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی به ثمر نشستند. بنابراین مسئولان باید از این عوامل برای مبارزه با مشکلات و حل مشکلات اصلی کشور استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید محل آرامش کشور باشد، گفت: مجلسی کارآمد و مردمی به دور از تشنج و ناآرامی، مرکز حل و فصل امور کشور و مشکلات مردم است که امام فرمودند: یک ملت است»؛ لذا وکلای مردم باید از هر نظر الگو باشند و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب همواره انقلابی باشند و از تلاش برای وزیر شدن خودداری کنند و به کارشناس خود اهتمام جدی داشته باشند. . کار کنید و با مراقبت مداوم از خودتان به مردم ثابت کنید که انقلابی هستید.

وی گفت: انتظارات و امیدها از مجلس یازدهم زیاد است، چرا که پس از چند دوره ناکارآمد قدرت، مجلس انقلابی آمد و اکنون با گذشت دو سال از آغاز به کار، هر چند این مجلس بر خنثی سازی تحریم ها تمرکز کرده و زیرساخت های بسیاری فراهم شده است. وی ادامه داد: و برخی از پروژه های مهم در حال به ثمر نشستن است، اما متاسفانه بسیاری از شعارهای انتخاباتی آنها هنوز عملی نشده است، به ویژه طرح شفافیت آرا و حقوق و دستمزد و غیره که به طور کامل اجرا نشده است، بنابراین ساختار و کسری بودجه را یاد گرفتند. که باید سریعتر اصلاح شوند.

مقدم با تاکید بر اینکه باید به ابعاد رسانه ای مصوبات و اقدامات مجلس توجه شود و برای مردم تبیین شود، بیان کرد: بنابراین نباید درگیری ها و درگیری های بی معنی بین مسئولان وجود داشته باشد و همه باید برای پیشرفت در کار درست همکاری کنند. همچنین باید از حواشی و دخالت در انتصابات به طور جدی پرهیز کرد تا مصداق عینی مجلس انقلابی باشد که برخی از آنها آزمون خوبی در این زمینه نداشته اند.

این فعال سیاسی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “مجلس یازدهم یکی از قوی ترین و انقلابی ترین مجالس بعد از انقلاب است”، تاکید کرد: مشروعیت و شفافیت باید به دور از حاشیه باشد، زیرا شفافیت آرا و پاسخگویی نمایندگان باید به دور از حاشیه باشد. مهمترین بخش شفافیت مجلس و تقویت روند قانونگذاری و ضرورت نمایندگی جهادی و توسعه کشور است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: مجلس انقلاب تعبیر درستی بود زیرا مردم نمایندگانی را در این مجلس انتخاب کردند که شعارها و جهت گیری هایشان انقلابی بود اما انقلابی ماندن مهمتر و دشوارتر از انقلابی بودن است. لذا انقلاب فردی و جمعی مجلس بنا به درخواست حضرتعالی باید همواره مورد توجه نمایندگان قرار گیرد. نمایندگان مجلس نیز باید ساده، مسئولیت پذیر، مردمی باشند و از تبعیض و فساد دوری کنند. با انقلاب مدنظر مقام معظم رهبری آشنا شوید.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی قانونگذار جمهوری اسلامی ایران است، گفت: تشکیل مجلس حاصل تقدیم هزاران شهید در راه مبارزه با حق با منکر است. ; بنابراین بزرگترین وظیفه مجلس راضی نگه داشتن ملت و تکیه بر قدرت و نخبگان داخلی و رونق تولید ملی با توجه به نگرانی مردم در شرایط تورمی کنونی و گلایه از وضعیت نابسامان اقتصادی و سوء استفاده از دلالان و فروشندگان مردم گلایه زیادی دارند که متاسفانه برخی حقوق های نجومی همچنان پرداخت می شود و برخی در فقر و گرانی و بی نظمی هستند و توان پرداخت حقوق های نجومی را ندارند.

مقدم با اشاره به راهبردها و مطالبات مقام معظم رهبری در مجلس یازدهم تصریح کرد: پرهیز از فساد و مفاسد ستیزی نمایندگان، حفظ جهادی و انقلابی، عدالت همه جانبه، وحدت داخلی و همبستگی در مقابل جبهه وسیع دشمن، مخالفت با سياست شوم دشمنان و حافظ امنيت ملي از مهم ترين مطالبات نمايندگان ولي فقيه مجلس شوراي اسلامي است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: بر اساس فرمایشات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مولفه های اصلی نقشه راه آینده کشور سه رکن پرهیز از حاشیه نشینی، معیشت و اصلاح قانونگذاری با همدلی و همدلی است. هماهنگی.» از اقتصاد مقاومتی استفاده کنید. «مشکلات کشور و مردم را با کمک نیروهای دیگر و بدون امید واهی در خارج از مرزها حل کنید، می توان گفت انقلابی هستند و اخیراً کتابی به عنوان نماینده خدا منتشر کردم. با عنایت خدا

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی باید کانون مبارزه با فساد و حل مشکلات کشور باشد; همانطور که درصد قابل توجهی از توصیه های مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم توجه و حل مشکلات اقتصادی کشور و مردم است، لذا مجلس و دولت باید با اتحاد و همکاری سازنده موانع تولید، رونق را برطرف کنند. تولید ملی و دانش بنیان. اقدام به.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطرنشان کرد: مجلس محل امید و انتظار مردم است و عمر این مجلس انقلابی به سرعت می گذرد، بنابراین نمایندگان مجلس باید با عملکرد انقلابی خود عواقب ماندگاری بر جای بگذارند. اشتغال، مسکن، تورم، بورس، ازدواج، فرزندآوری و افزایش جمعیت، مدیریت فضای مجازی و… تا بتوانیم برای رفع سریع آنها اقدام و برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید