ما به دنبال فناوری های جدید برای مقابله با پهپادهای ایرانی هستیم


ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۰۲
کد خبر: 1919399

فرمانده ارشد نیروهای آمریکایی در غرب آسیا از تلاش ارتش این کشور برای توسعه فناوری های جدید برای مقابله با پهپادهای ایرانی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مایکل کوریلا، فرمانده ارشد نیروهای ضد تروریسم آمریکا در غرب آسیا، از تلاش ارتش این کشور برای توسعه فناوری‌های جدید برای مقابله با پهپادهای ایرانی خبر داد.

کوریلا با اشاره به نیروهای ویژه ارتش آمریکا موسوم به TASK FORCE 39 در زمینه اختراع فناوری های نوین نظامی، گفت: این نیرو فناوری های جدید و ماهیت آنها را آزمایش می کند که از جمله آن می توان به ناوگانی از خودروهای زمینی بدون سرنشین با خودروهای زمینی سرنشین دار اشاره کرد. می دهد این به ما امکان می دهد از نیروهای خود محافظت کنیم.

وی با اشاره به فعالیت این نیرو تاکید کرد: نیروی سی و نهم به دنبال فناوری های نوین برای مقابله با پهپادهای ایرانی است.

فرمانده سنتکام در ادامه تاکید کرد همانطور که می دانید پهپادهای ایرانی خطری در منطقه هستند. ایران زرادخانه ای از این پهپادها از جمله پهپادهای شناسایی و تجسسی کوتاه برد و پهپادهای شناسایی را فرماندهی می کند. آنها در حال ساخت پهپادهای بزرگتری هستند که می توانند محموله های مرگبارتری را به پرواز در آورند.

وی افزود: همه این تلاش ها زیر چتر نوآوری های فناوری جدید در حال اجرا در سنتکام است. این همان چیزی است که ما روی نوآوری های جدید کار می کنیم و به شرکای خود در این زمینه نیاز داریم زیرا لازم است تلاش های خود را برای ابداع فناوری های جدید افزایش دهیم. زیرا همانطور که می دانید منطقه همچنان در وضعیت خطرناکی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید