ما به طور جدی درگیر تربیت فکری و تربیت اخلاقی کودکان هستیم


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844139

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد:

قوامی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد یکی از اهداف و ماموریت های کانون پرورش فکری را تلاش برای پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان با استفاده از الگوهای ایرانی و اسلامی دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، عالیه قوامی با اشاره به بحث تاج و تخت و تاثیر آن بر تربیت کودکان و نوجوانان گفت: با توجه به شرایط موجود خانواده ها مجبور به استفاده از وسایل ارتباط جمعی و الکترونیکی مانند تلفن همراه شده اند. و تبلت های بدون زیرساخت و فرهنگ فکری «تامین کودکان و نوجوانان.

وی افزود: اگر اقدامات لازم انجام نشود و به این موضوع رسیدگی نشود، در آینده شاهد نسلی منزوی و افسرده خواهیم بود که مورد هجمه های فرهنگی بسیاری قرار گرفته است.

قوامی با اشاره به رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تربیت فکری، تربیت اخلاقی و تلاش برای پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان با الگوهای ایرانی و اسلامی از اهداف و رسالت های کانون پرورش فکری است. توسعه.”

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد با کسب رتبه چهارم در دفاتر کانون پرورش فکری سراسر کشور در سال 1399 و بالاترین نرخ رشد دو ساله در بین 10 نفر برتر کشوری قرار دارد. از سال 1997 تا 1999

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید