ما به هر تهدیدی با بالاترین سطح توانایی پاسخ می دهیم


ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822520

سرلشکر موسوی گفت: ارتش امروز با تجربه جنگ دیروز، نبرد واقعی را در هر موقعیت جغرافیایی آموخته و آزموده و با بالاترین سطح توان به هر تهدیدی پاسخ خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی پیامی صادر کرد.


متن بیانیه فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

به نام خدا

سپاس خدای را که ما را از کسانی قرار داد که بر فرزند کافر و پسر ولایت عهد پروردگار مؤمنان دارند.

رمضان ماه عید الهی و باب اعتلای بندگان باوفای الهی به مقام سعادت حق تعالی است بوی رضوان می دهد.

بندگان مخلص خدا در این ماه بهشتی آثار علویان و کرامت حسنی را می آموزند، راه معراج را می جویند و مورد قدردانی لطف الهی قرار می گیرند. برای همرزمانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران و اعضای اندیشه حزب الله در این ماه خجسته و ایام گرانقدر و با فضیلت، اطاعت و عبادت متعالی مسئلت دارم.

29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و مصادف با حماسه آفرینی های ارتش، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و مصادف شدن این سالگرد با اردوی عبادت و اخلاص برای آنان است. که به خیل شهدا و ایثارگران پیوستند مجاهدت ها و حماسه های ناب فرزندان ایثارگر امت در ارتش این خانواده بزرگوار را تحریک می کند. از خلبان شهید والامکام محمد نوژه که افطار روزه پر برکتش در روزها و شب های قدر با شربت شهید گشوده شد تا عاشقانی که در عملیات رمضان به شهادت رسیده بودند و این ننگ باشکوه را در ماه مبارک رمضان متحمل شدند. آنها نشان لشکر مبارک و آیه شریفه «وَ إنَّ جُندَنا لَهُمُ القلِبون» را داشتند و به عنوان سربازان حزب الله مورد احترام بودند.

فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران به رهبری ائمه انقلاب، ارتش مقتدر را به تراز ارتش انقلابی، معنوی، ولایی و ملی رساندند و با خون پاک سربازان مرزها را ایمن کردند. و فداکاری خانواده هایشان

هر جا که نیاز به حضور و حمایت مردم عزیز در سختی ها و حوادث طبیعی باشد، ارتش به میدان می آید و به موقع به مردم کمک می کند و نشان می دهد که ارتش و نیروی نظامی تک بعدی ساده نیست و به معنای واقعی کلمه. شعار لشکر فداکار ملت را عملی کرد و با تمام وجود در خدمت مردم شریف و نیکوکار بود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز تنها ارتش معنویت گرا در جهان است که اقتدار و سیادت خود را در پایبندی به منویات پیشوایان دینی و ایفای نقش سربازان و جانبازان ملت بزرگ ایران یافته است. با افزایش توان نظامی ارتش، به روز رسانی راهبردها و شیوه های نبرد در راستای جنگ های جدید و آمادگی برای مقابله با هر تهدیدی، ارتش و مجموعه ای قدرتمند از نیروهای مسلح به دست نظام و پایداری جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است. منطقه.

شیطان روان و بی عقل می داند که عمق استراتژیک دشمن در اختیار تجهیزات و بازوی دراز جمهوری اسلامی است و هرگونه اقدام علیه ایران هزینه های غیرقابل تحملی را برای آنها به همراه خواهد داشت.

ارتش امروز با تجربه جنگ دیروز، نبرد واقعی را در هر موقعیت جغرافیایی می آموزد و آزمایش می کند و به هر تهدیدی با بالاترین سطح توانایی پاسخ می دهد.

با اتکال به قدرت لایزال الهی و اعتماد کامل به توانایی ها و اعتقادات همرزمانم و تشکر صمیمانه از مجاهدت و ایثار این خانواده های عزیز و صبور و تشکر از ملت فهیم ایران که همواره پشتیبان صمیمانه نظام اسلامی بوده اند. جمهوری ایران من از فرماندهی معظم کل قوا و امت حزب الله می خواهم. ارتش جمهوری اسلامی ایران با انجام رسالت برحق خود آماده است تا جان خود را برای تثبیت نام ایران سرافراز اسلامی و ملتی با سابقه به فرماندهی امام خامنه ای فدا کند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید