ما داروهای مورد نیاز کشور را ظرف 3 روز تهیه می کنیم


زمان: 08:00
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913049

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با درخواست و مجوز وزارت بهداشت، جمعیت هلال احمر این ظرفیت را دارد که با کمک صلیب سرخ ظرف مدت ۷۲ ساعت داروهای مورد نیاز کشور را تامین کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس جمعیت هلال احمر شامگاه سه شنبه به همراه نماینده مردم غرب استان در شورای اسلامی، گلستانی عضو شورای عالی شورای عالی کشور از کارخانه روغن زیتون هلال احمر بندرگز بازدید کرد. جمعیت هلال و فرماندار بندرگز.

پیرحسین کولیوند در این بازدید گفت: کارخانه روغن زیتون یک سرمایه ملی است که توسط هلال احمر گلستان فعال شد و با خروجی و ارزش افزوده آن مزایای آن به استان و کشور و همچنین ما در هلال احمر خواهد رسید. جامعه از این اقدام حمایت می کند و به دنبال توسعه آنها هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین درباره برنامه های هلال احمر در تامین دارو گفت: با درخواست و مجوز وزارت بهداشت، جمعیت هلال احمر این ظرفیت را دارد که داروهای مورد نیاز کشور را ظرف مدت 72 ساعت با با کمک صلیب سرخ یا جمعیت هلال احمر کشور در نظر گرفته شده است که آنها را به قیمت تمام شده و بدون حاشیه سود از کارخانه خریداری کنید.

وی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی کارخانه روغن زیتون دستور واگذاری کامل آن به جمعیت هلال احمر استان را صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید