ما در یک جنگ تمام عیار هستیم / حکم متخاصم اعدام است


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918212

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز در یک جنگ رسانه ای تمام عیار هستیم و باید با تمام کسانی که علیه جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند قاطعانه برخورد کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «مهدی ساعدی» مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: امروز باید با نسل جدید ارتباط برقرار کرد و سلامت آنها را گوش داد، اگرچه ممکن است با دهه های گذشته متفاوت باشد، اما باید این کار را انجام دهیم. ما می دانیم آنها چه می خواهند؟

وی افزود: باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و اجازه دهیم دهه 80 نیازهای خود را بیان کنند زیرا آنها جامعه آینده را می خواهند و می خواهند از آن استفاده کنند. باید گواهینامه رانندگی داشته باشیم

این استاد دانشگاه گفت: امروز در جنگ رسانه های جمعی هستیم و نیاز به آموزش سواد رسانه ای در بین مردم احساس می شود و همه افراد جامعه باید با سواد رسانه ای آشنا شوند و به جنگ دروغ و عملیات روانی دشمن بروند. . با آموزش رسانه

سعیدی تصریح کرد: دستگاه قضایی نباید در برخورد با اغتشاشگران و شورشیان لحظه ای فکر کند و اشد مجازات را در نظر بگیرد، همچنین حکم مبارزان اعدام است و این موردی است که در بسیاری از کشورها اعمال می شود زیرا هیچکس نمی تواند با امنیت یک کشور مبارزه کند. دست به اقدام مسلحانه زده و شهر را به آشوب کشیده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید