ما دیدگاه جهان سوم در مورد بازی داشتیم / من انتقادات خود را دنبال می کنم

ساعت: 19:20
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778664

سرمربی تیم سپاهان گفت: ما در فوتبال جهان سوم دید داریم که فصل گذشته این مشکل را داشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکی سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: ما دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول بسیار خوب بودیم و همه فضاها را به خوبی پوشش دادیم. ما در درگیری های تک به تک بسیار خوب بودیم ، اما در نیمه دوم شاهد یک بازی کاملا عادی از طرف خود بودیم.

وی ادامه داد: بازیکنان یک بازی معمولی انجام دادند ، دیدند که ما سه امتیاز گرفتیم و سه بر صفر جلو هستیم. این دیدگاه جهان سوم در فوتبال است و ما این مشکل را از فصل گذشته داریم.

وی افزود: نباید این گونه باشد که وقتی 3 بر صفر جلو هستیم ، در نیمه دوم بازی تهاجمی انجام ندهیم. بازی در نیمه دوم عادی شد و وقتی توپ را در معرض دید قرار دادیم ، هیچ یک از بازیکنان مهاجم ما پشت توپ نبودند. فاصله خط دفاع و خط حمله تیم ما زیاد شده و این برای تیمی مثل سپاهان اصلا خوب نیست.

سرمربی سپاهان درباره انتقاداتی که دیشب در این دیدار داشت گفت: من همچنان انتقاد می کنم. شاید باید آرامتر صحبت می کردم اما مسئولیت در تیمی مثل سپاهان بسیار سخت است. دو سه روز کار در محل مشخص نبود. اگر من در مورد سازمان لیگ و فدراسیون صحبت می کردم ، خدای نکرده منظور من شجاعت نبود ، اما باید برنامه ریزی بهتری را شاهد باشیم.

نویدکیا با اشاره به دوم آبان گفت: در این روز به همه سربازان سلام می‌کنم. این روزی است که باشگاه برای اولین بار به مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان رفت. عید سعید قربان را امروز تبریک می گویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید