ما فقط انتظار عدالت داریم


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819299

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از فدراسیون فوتبال انتظار داریم در همه زمینه ها عدالت و برابری را رعایت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: سال نو را به مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم سال خوب و پر برکتی در انتظار همه ایرانیان باشد. همچنین حلول ماه مبارک رمضان را تبریک و تهنیت عرض نموده و از هموطنان عزیز می خواهم که در این ماه عزیز ما را از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند.

سرمربی پرسپولیس درباره اتفاقات دربی گفت: بابت این چند ثانیه از جامعه داوری عذرخواهی می کنم. ما از همه ارکان فدراسیون فوتبال فقط انتظار عدالت داریم، نه کمتر و نه بیشتر. انصاف و انصاف را برای پرسپولیس و هوادارانش در همه زمینه ها و تصمیم گیری ها رعایت کنید.

گل محمدی گفت: از فدراسیون و کادرفنی انتظار داریم در برنامه ریزی مسابقات، داوری و امور انضباطی رعایت مساوات و انصاف را داشته باشند تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

وی همچنین درباره جلسه پیش روی کمیته انضباطی درباره مشکلات دربی گفت: از کارکنان کمیته انضباطی خواهش می کنم از داور مسابقه آقای سیدعلی و همه اعضای کمیسیون داوران برای حضور در این جلسه دعوت کنند. برای صحبت از دلایل انتخاب این داور برای بازی دربی در شرایطی که او اصلاً گزینه داوری نبود. من چندین بار تمام صحنه های این بازی را تماشا کردم و در مورد تصمیمات گرفته شده صحبت می کنم. این افراد در جلسه حضور خواهند داشت. جلسه و هر تصمیمی که از سوی اعضای محترم هیات انضباطی گرفته شود، اتخاذ خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید