ما فوتبال را با گل زدن تماشا می کنیم، نه با مالکیت توپ

ساعت: 17:43
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792467

سران تراکتور و روغن ام اس چه گفتند؟

سرمربیان تیم های فوتبال تراکتور و نفت پس از پایان این دیدار اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فراز کمالوند پس از شکست دو بر صفر نفت مسجد سلیمان مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: بازی خوبی بود اما نتیجه با آنچه در زمین رخ داد بسیار متفاوت بود. ما اصلا مستحق باخت نبودیم. نیمه اول مرداد ماه غافلگیر شدیم. بعد از این گل تا وقت اضافه که نتیجه یک بر صفر و دو بر صفر برای ما تفاوتی نداشت، بازی کاملاً در اختیار ما بود و بازیکنان نفت دو برابر تراکتورسازی دادند. متأسفانه به ضربات نهایی توجه نکردیم. عوامل زیادی باعث شکست تیم ما شد.

وی گفت: در هفته پیش بینی می کردیم که یکی از راه های تراکتورسازی برای زدن یک شوت از راه دور باشد و بازیکنان ما غافلگیر شدند. تا ادامه نیمه دوم بازی در دستان ما بود. نتیجه بازی واقعاً آن چیزی نبود که امروز رخ داد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره جدایی اش از تراکتورسازی یادآور شد: نمی خواهم به عقب برگردم و فقط می توانم بگویم شرایط خوب نبود و رفتم. امیدوارم تراکتور همچنان موفق باشد. ما در هفته های اخیر از عوامل غیرفنی خیلی آسیب دیدیم و حداقل شش یا هفت امتیاز از دست دادیم. امروز در مجموع کیفیت فنی بچه های ما بالا بود و امیدوارم همچنان به آنچه استحقاق آن را دارند برسند.

سولدو: ما فوتبال را با گل زدن تماشا می کنیم، نه با مالکیت توپ

تسوانیمیر سولدو پس از پیروزی 2 بر صفر تراکتورسازی تبریز مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: همانطور که قبلاً گفتم همه مسابقات ما سخت است. نفت مسجد سلیمان یکی از آن تیم ها و دیدارهای سختی برای ما بود.

وی ادامه داد: می دانستیم بازی سختی داشتیم و آنها مشوق خوبی هستند و به خوبی سر کار می آیند. با تدابیری که برای این دیدار داشتیم و کارهایی که در تیم انجام دادیم، در 30 دقیقه ابتدایی بازی به خوبی بازی را کنترل کردیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم. می توانستیم گل های زیادی بزنیم تا با آرامش بیشتری بازی را تماشا کنیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: تیم ما در پایان نیمه اول سقوط کرد و همین موضوع کمی به تیم فشار آورد. ما بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و شروع ما برای نیمه دوم حتی بهتر بود. اگرچه تا پایان بازی نمی توانستیم مطمئن باشیم که می توانیم نتیجه را حفظ کنیم، اگرچه موقعیت های خوب 3 بر 2 و 4 بر 2 با تیم حریف داشتیم که توانستیم گلزنی کنیم. ما موفق شدیم یک گل دیگر به ثمر برسانیم تا نتیجه خوبی برای تیم تراکتورسازی رقم بزنیم و به خاطر آن به بچه ها تبریک می گویم.

سولدو در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید که نبرد دو تیم در میانه میدان بوده است، گفت: درست است و پیش بینی می کردیم با تجمع تیم نفت در میانه میدان، نبرد سختی در آنجا داشته باشیم. وی ادامه داد: بازیکنان ما برای پیروزی تلاش می کردند اما در برخی مواقع بیشتر توپ را در میانه میدان نگه می داشتند اما البته نتوانستند موقعیت های زیادی جلوی دروازه ما ایجاد کنند از طرفی موقعیت های خوبی هم داشتیم که توانستیم. استفاده نکرد

وی با بیان اینکه در صحنه تراکتورسازی روی زمین افتاد و پزشک تیم می خواست وارد زمین شود که او اجازه نداد و آیا این واکنش او به فوتبال ناب و مبارزه با وقت تلف شده بود یا خیر، تصریح کرد: مشکل به این دلیل بود که خیلی دیر شد ما در بازی بودیم، نتیجه 1-0 بود و نمی خواستم هیچ یک از تیم ما شکست بخورد. در صورت ورود پزشک به زمین، بازیکن باید بیرون رفته و به زمین بازگردد. بازیکن مصدوم ما هم در خط دفاع بود و به همین خاطر این ریسک را نکردم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا نفت مسجد سلیمان معتقد است بهتر از حریف بازی می کند، دو برابر این تیم پیش رفت و حرکت کرد و گفت: ما فوتبال را با گل می بینیم نه با مالکیت آن. توپ را باید بدهیم. تیم مقابل حق مالکیت توپ را داشت، اما برنامه ما گلزنی بود و بچه ها موفق بودند.

سولدو در خصوص استفاده از دروازه بان جوان تیمش و اینکه آیا از عملکرد مهدی حقیگات راضی است یا خیر، گفت: هاگیگات اعتماد به نفس خوبی دارد و با دفاع خوب صحبت می کرد و 90 دقیقه کنترل داشت. من از کار او راضی هستم و مطمئن باشید از جوانان خوبی که در تبریز هستند همچنان استفاده خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید