ما قانون و منافع پرسپولیس را فدای سرعت نکردیم

زمان: 21:54
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1775026

مناقصه انتخاب حامی باشگاه پرسپولیس رسما آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با بارگذاری اسناد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس از جمله آگهی مناقصه ، پیوست ها و متن قرارداد در سامانه تدارکات دولتی دولتی (دفتر مرکزی ایران) ، مناقصه انتخاب کارگزار حامی پرسپولیس از ساعاتی پیش به طور رسمی آغاز شد.

پاکت ها و پیشنهادات در 9 آبان باز می شود و برنده مزایده در 10 آبان اعلام می شود.

علی آتای ، مدیر مالی ، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس که مسئول نظارت بر مناقصه توسط رئیس هیئت مدیره و مدیر باشگاه است ، در توضیح بیشتر گفت: “پرسپولیس در شرایط بحرانی قرار دارد ، اما از همان ابتدا تاکید شد که روند انتخاب کارگزار جدید باشگاه باید در قالب مناقصه و در نهایت شفافیت و رعایت اصول قانونی انجام شود. ما دقت ، روند قانونی و کارآمدی پرسپولیس را فدای سرعت نکرده ایم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ، در تمام این مدت و در هر مرحله ای که گذرانده ایم ، ما مسئول هستیم اگر دستگاه های نظارتی به دلیل انتشار اطلاعات غلط در برخی رسانه ها یا شبکه های اجتماعی س questionsالی داشته یا مشکوک بوده اند. “ما سعی کردیم حداکثر شفافیت را داشته باشیم و به اصولی ترین شکل ممکن ادامه دهیم. تا انتها همینطور خواهد بود.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: تمام موارد لازم از جمله روند قیمت گذاری ، تشکیل کمیته معامله ، اخذ مجوز از هیات مدیره و موارد دیگر به منظور انجام بهتر حراج و حفظ منافع پرسپولیس انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید