ما معتقدیم کاروان ایران می تواند در صحنه جهانی حضور داشته باشد


ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1893015

مربی کانوئینگ ایران پیش از آغاز رقابت های زیر 23 سال قهرمانی جهان در آب های آرام گفت: در قایقرانی به سطح بالایی رسیده ایم و معتقدم در مسابقات مجارستان می توانیم روی سکو باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایمان پورعزیز درباره تیم اعزامی به مسابقات جهانی گفت: 2 ورزشکار زیر 23 سال و جوانان داریم. نبی رضایی در حال حاضر یک ورزشکار باتجربه است که می تواند روی سکو برود. محمد عباسی ورزشکار جوان کشورمان نیز یکی از چشم انداز های آینده دو و میدانی ایران است و امیدواریم عملکرد خوبی از او داشته باشیم.

وی درباره شانس مدال آوری ورزشکاران ایرانی گفت: امیدوارم تیم ملی قایقرانی ایران پس از کسب مدال به کشور بازگردد و مردم را خوشحال کند. خوشبختانه در قایقرانی به سطح بالایی رسیده ایم و معتقدم می توانیم روی سکو باشیم.

سرمربی تیم ملی ابهای آرام درباره شانس مدال نبی رضایی گفت: نبی سال گذشته در یک هزارم ثانیه موفق به کسب مدال نشد اما اکنون تجربه زیادی کسب کرده و یکی از شانس های مدال است. امسال قویتر از پارسال وارد مسابقات شدیم، با آمدن پدرو تیم بسیار خوبی تشکیل شد، پدرو مربی بسیار خوبی است و با هم توانستیم تیم قدرتمندی تشکیل دهیم.

پورعزیز در پایان گفت: امید زیادی به این تیم داریم، هم بچه ها و هم کادر فنی زحمت کشیده اند و حالا منتظرند تا به جایگاه شایسته خود برسند.

دیدگاهتان را بنویسید