ما نگاه تبعیض آمیزی به مردم کردستان نداریم

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا ذورذهبی یکشنبه در محل یادمان شهدای روستا باینچوب سنندج گفت: ما در خود هیچ گونه نگاه تبعیض آمیز و تفرقه انگیز نسبت به مردم شیعه و سنی در استان کردستان نمی بینیم.

خواجه الاسلام و المسلمین ذورذهبی وی گفت: از همه کسانی که زمینه چنین مراسم معنوی را در این روستای تاریخی ، با صفا و معنویت فراهم کردند و در این سفر من را همراهی کردند تشکر می کنم.

رو به مردم روستا کرد باینچوب وی گفت: قدر این پاکی ، معنویت ، آرامش ، محبت و تعهد را در این حریم مقدس بدانید ، زیرا این وحدت و عشق کنونی مثال زدنی و ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با قدردانی از محبت مردم این روستا تصریح کرد:

وی افزود: ما در وجود خود هیچ دیدگاه تبعیض آمیز و تفرقه انگیز در بین مردم شیعه و سنی در استان کردستان نمی بینیم وگرنه اکنون در این روستا حضور نداشتیم.

خواجه الاسلام و المسلمین ذورذهبی وی افزود: “در 13 ماه اقامتم در روستا ، با افراد زیادی ملاقات کردم و به شهرها و روستاهای مختلف حومه سفر کردم.ع) هستند.

وی با بیان اینکه صدای تفرقه ، دوگانگی و تبعیض در رویکرد نظام ، کشور و چشم انداز و زبان ما نیست ، تاکید کرد: باید مراقب وحدت و انسجام کنونی در کردستان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در آخرین قسمت از سخنان خود فلسفه قیام حضرت اباعبدالله (ع) را یادآوری کرد.ع) پرداخت و یادآوری: من حسین دارم (ع) برای نجات جامعه بشری از جهل ، جهل ، هذیان ، ظلم و آشفتگی ، برخاسته است و باید این زمان ادامه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید