ما نیازمند گام های بلند در عرصه اقتصاد و تولید هستیم


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893767

فرمانده امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: امروز در عرصه اقتصاد و تولید باید برنامه ها را اجرا کنیم و گام های بلندی برداریم و ظرفیت های مستعد کشور به ویژه ایلام می تواند زمینه را فراهم کند. برای پیشرفت در اقتصاد و ورود به بازارهای جهانی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی با حضور «سردار شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، معاون اقتصادی رئیس جمهور استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی و بانکی، فعالان و کارآفرینان صنعت و معدن، اصناف، اتحادیه ها به همت قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) امیرالمؤمنین(ع) در سالن همایش های هتل زاگرس برگزار شد. منین (ع).

یکی از اهداف برگزاری این همایش، هم افزایی دستگاه های اجرایی، فعالان اقتصادی و استفاده حداکثری از ظرفیت ها و ایفای بهترین نقش ممکن در برپایی اربعین حسینی و خدمت رسانی آبرومندانه به نمازگزاران اباعبدالله الحسین(ع) است. استان

سرلشکر ‘جمال شاکرمی’ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این همایش گفت: از همه فعالان اقتصادی انتظار می رود در عرصه اقتصادی نیز قوی باشند همانطور که در عرصه نظامی نیز قوی و توانمند هستیم.

فرمانده امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: همه مسئولان استان با توجه به ظرفیت گسترده استان برای اجرای چشم انداز دولت آقای رئیسی باید مشکلات و موانع تولید را برطرف کنند. حمایت از تولید و اشتغال

سردار شکرمی در ادامه گفت: جای تاسف است که با توجه به این همه جوان فعال متخصص و سرمایه گذار داخلی اقدام به راه اندازی کارخانه و واحد تولیدی در جای دیگر کشور به جای استان خود می کنند.

در ادامه سردار شکرمی خواستار حضور و فعالیت همه جانبه همه فعالان اقتصادی برای کمک به برپایی اربعین حسینی در استان شد.

در پایان این همایش از کارکنان اربعین حسینی سال گذشته تجلیل شد.

انتهای پیام /ص

دیدگاهتان را بنویسید