توسعه ورزش باعث ایجاد اشتغال/ نیازمند تولیدات ملی در عرصه های مختلف هستیم


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842616

برگزاری مراسم افتتاحیه تجهیزات ورزشی تولید ملی کمیته ملی پارالمپیک؛

وزیر ورزش و جوانان گفت: تا جایی که بتوانیم از بحث تولید قدردانی کنیم قطعا توسعه ورزش ما همگام با زمانه خواهد بود. اگر حوزه های مختلف رونق داشته باشد، شغل های جدیدی برای مردم ایجاد می شود و مشکلات اقتصادی کمتر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امروز با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان مراسم افتتاحیه تجهیزات ورزشی تولید ملی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حمید سجادی در این مراسم با ابراز امیدواری از اینکه شاهد برگزاری چنین جلساتی باشیم، اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید کردند که باید زمینه جدیدی برای تولید داخلی در کشور ایجاد کنیم و خوشحالیم که در این زمینه آقای خسروی اوفا همیشه در این زمینه حضور داشته است. ایده های جالب در ورزش کشور

وی افزود: در بازدیدی که از فدراسیون جانبازان و معلولین داشتیم موارد ورزشی را مشاهده کردیم و جای خوشحالی است که با تلاش همه بستگان و تعامل فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته پارالمپیک، سرمایه خوبی برای ورزش باقی مانده است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در حوزه های مختلف نیازمند تولیدات ملی هستیم. به عنوان مثال رشته فوتبال و فوتسال بیشتر از سایر رشته ها مورد استقبال عموم مردم است، بنابراین باید تعداد زیادی شرکت توپ داشته باشیم. در مورد حوزه زورخانه ای هم وقتی هدف ما توسعه این رشته است و هم اکنون بیش از 80 کشور دنیا این رشته را دارند، نیاز است که شرکت های بیشتری برای تولید تجهیزات زورخانه ای در کشور فعالیت کنند.

سجادی افزود: وقتی صحبت از رشد و توسعه ورزش می شود باید الزامات این کار رعایت شود. مقام معظم رهبری امسال با فرمایشات خود بار مسئولیت ما را بر دوش گرفته اند و باید به تولید داخلی با تاکید بر آن و استفاده از دیدگاه ها و روش های جدید توجه بیشتری داشته باشیم.

وی گفت: در یک دهه اخیر فهمیدم که تولید یعنی عشق و تهیه کننده یعنی عاشق و تا عاشق نباشیم دنبال عشق نمی رویم. اثرات تولید در هر کشور بسیار مثبت است و برکات بسیاری را به همراه دارد. بحث تولید به کشور قوت می بخشد و باید در نظر داشته باشیم که تولید فقط ابزار نیست و زمانی که بتوانیم خودمان را در یک حوزه مطرح کنیم و به شهرت برسیم، تولیدکننده خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امیدوارم در بخشی از نیازهای ورزشی کشور موفق باشیم چرا که این محصولات می تواند برای بسیاری از اماکن ورزشی باشد. برای اینکه بتوانیم در ورزش پیشرفت کنیم، باید آنچه را که برای تشویق مردم برای روی آوردن به هر رشته ای لازم است، فراهم کنیم.

سجادی ادامه داد: تا جایی که بتوانیم بحث تولید را ارزیابی کنیم، قطعا توسعه ورزش ما مطرح خواهد بود. اگر حوزه های مختلف رونق داشته باشد، شغل های جدیدی برای مردم ایجاد می شود و مشکلات اقتصادی کمتر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید