مبارزه با اعتیاد نیاز به هم افزایی در همه دستگاه ها دارد


ساعت: 22:03
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878837

استاندار تهران در مراسم افتتاح فاز 3 مرکز ترک اعتیاد شهید زیادیان در تهران:

منصوری گفت: همه دستگاه ها باید در مبارزه با اعتیاد نقش آفرینی کنند چرا که اساسا کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند تعامل بین ادارات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس ، آئین «جشن رستگاری» با محوریت صیانت از خانواده های بهبود یافتگان از اعتیاد و کاوش فاز 3 مرکز شهید زیادیان با حضور محسن منصوری استاندار تهران و جمعی از مسئولان برگزار شد.

منصوری در این مراسم با اشاره به اقدامات متمایز مرکز شهید زیادیان گفت: اقدامات این مرکز الگویی برای سایر مراکز کشور است چرا که کار فاخر علمی و مدون با در نظر گرفتن آخرین متدهای پزشکی انجام می شود. و کمک.

وی ادامه داد: در سطح کشور به ویژه در استان تهران مصمم به حل برخی معضلات اجتماعی هستیم و در استان عزم جدی برای رسیدگی به مسائل اجتماعی تا حصول نتیجه مطلوب وجود دارد.

استاندار تهران به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و با اشاره به نگاه صحیح به مسائل اجتماعی گفت: باید در این راستا اقدامات منفی و مثبتی انجام شود چرا که مبارزه با مواد مخدر بیش از هر چیز یک پدیده کاملا اجتماعی است و اگر پدیده معتادان اجازه قاچاق و امثال آن را بدهد. ما یک مشکل اجتماعی را حل کردیم.

منصوری سپس گفت: مبارزه با مواد مخدر ابعاد دیگری از جمله امنیتی و فرهنگی دارد و از نظر اقتصادی نیز پدیده شوم اعتیاد با شکل‌گیری اقتصاد ناپاک با بحران معیشتی خانواده‌های مشارکت‌کننده مواجه است و دنیا را تهدید می‌کند. ” ایجاد می کند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر از جهات مختلف حائز اهمیت است و در استان تهران همه دستگاه های متولی اعم از سپاه، نیروی انتظامی، شهرداری، بهزیستی و استانداری مصمم به مقابله با این معضل هستند و یکی از جنبه های آن مسئله است. حل سازمان معتادان متجاهر.

استاندار تهران با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر اجرای تدابیر ویژه در زمینه آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد در استان تهران تاکید کرد: همه دستگاه ها باید در این زمینه نقش آفرینی کنند چرا که کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند هم افزایی بین دستگاه ها است. البته همدلی و همگرایی لازم در این زمینه بین دستگاه های متولی این موضوع در استان وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید