مبارزه گواردیولا و بریک در اتحاد

تلاش های ریاض مرز و حضور چهره به چهره باعث شد گل بوکا ساکا در نیمه اول بی نتیجه بماند، زیرا میشل آرتتا دوباره به دست استاد سابق خود افتاد و جمعه گذشته با نتیجه 4-1 به دور بعدی جام حذفی صعود کرد. پیروزی مقابل سویندون تاون. .

پیروزی مقابل بن گارنر هفتمین پیروزی متوالی منچسترسیتی در تمامی رقابت ها بود، زیرا رهبران لیگ برتر به دنبال افزایش تسلط خود در بالای جدول هستند. تیم بی امان گواردیولا هر یک از 7 بازی اخیر خانگی خود را در تمام رقابت ها – از جمله 5 بازی اخیرش در لیگ برتر – برده است و حتی بدون این مهاجم سرشناس در بیشتر فصل، سیتی همچنان حداقل 3 گل در هر بازی دارد. بازی لیگ برتر با برتری آلیانس برگزار شد.

در مجموع، قهرمانان فعلی لیگ 11 بازی متوالی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته اند، هرچند که نمی توانند در مقابل رقبای خود که قدرت خود را برای رسیدن به فینال جام حذفی نشان دادند، هیچ چیز را بدیهی فرض کنند. هیچ احساسی برای آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام برای بازی برگشت نیمه نهایی جام اتحادیه اروپا در چهارشنبه شب وجود نداشت، زیرا آبی ها کار خود را در شمال لندن انجام دادند تا به فینال برسند.

تصمیم برکناری هوگو لوریس به نفع پیرلوئیجی گولینی مورد استقبال هواداران اسپرز قرار نگرفت و این انتخابی بود که در نهایت شکست خورد، زیرا ایتالیایی نتوانست در برابر ضربه سر آنتونی رودیگر مقاومت کند و چلسی در دور بعد با نتیجه 3 بر 0 پیش رفت. .

ماه آینده، آبی ها انتظار ضربه ای مقابل لیورپول یا آرسنال را دارند، اما حفظ امیدهای زودگذر آنها اکنون هدف اصلی تیم توماس توهل است که پس از باخت به آلیانس، 13 امتیاز کمتر از سیتی فاصله دارد. اگر لیورپول فردا برنتفورد را شکست دهد، آبی‌ها می‌توانند در آخر هفته سوم شوند، اما در میانه تساوی استمفوردبریج در خارج از خانه عملکرد خوبی داشتند – در 6 بازی از 8 بازی قبلی خانگی خود پیروز شدند.

گابریل ژسوس ناجی منچسترسیتی در پیروزی 1-0 در استمفوردبریج در ابتدای فصل بود، اما از فصل 18-2017، قهرمان موفق به دبل کردن مقابل چلسی نشد. چلسی فصل گذشته با نتیجه 2-1 قهرمان لیگ شد.

ترکیب احتمالی منچسترسیتی: ادرسون، واکر، دیاز، لاپورته، کونسیون سائو، گوندوگان، رودریگو، دی بروین، برناردو سیلوا، ژسوس، فودن

ترکیب احتمالی چلسی: کپا، تیاگو سیلوا، رودیگر، سار، آسپیلیکوئتا، جورجینو، کواچیچ، آلونسو، مونت، هوورتس، لوکاکو

دیدگاهتان را بنویسید