اتحاد محیط های آموزشی برای مبارزه با تبعیض


ساعت: 15:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898075

رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: عدالت آموزشی باید همگانی باشد و برای مبارزه با تبعیض و نابرابری، همسان سازی همه محیط های آموزشی انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدکاظم رحیمی نژاد امروز در جلسه اردوی جهادی که با حضور سایر اعضای اداره کل آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد استان یزد برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: روحیه اردو به معنای کار جهادی است و هدف بسیج همه مربیان و همه نهادهای مرتبط با این مجموعه آموزش است زیرا موضوع تربیت انسان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: عدالت آموزشی باید همگانی و سطح تحصیلات یکسان باشد و در تمامی محیط های آموزشی برای مبارزه با تبعیض و نابرابری به همین شکل عمل شود.

وی در این خصوص تاکید کرد: همانند استقرار پایگاه های نظامی در دوران دفاع مقدس، باید همه تلاش ها را هماهنگ و جهت دهی کنیم، خلأها را برطرف و یا به حداقل برسانیم تا بتوانیم عقب ماندگی ها را جبران کرده و عدالت آموزشی برقرار کنیم.

رحیمی نژاد تصریح کرد: ساختار آموزش و پرورش باید به نوعی در راستای سند تحول بنیادین حرکت کند تا شاهد تحقق اهداف آموزش و پرورش بر اساس سند باشیم.

لازم به ذکر است در این جلسه هر یک از اعضای قرارگاه جهاد به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید