متجاوزان را وارد ساخت و سازهای غیرمجاز کنید


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912329

سیدمحمود حسینی پور با اشاره به اینکه دستگاه هایی که در ایجاد تخلف در ساخت و سازهای غیرمجاز نقش دارند، شناسایی و اجرا می شوند، گفت: همه باید برای ایجاد فضای زندگی سالم از منابع خدادادی و باغ ها و زمین های کشاورزی دوری کنند. در برابر هر آسیبی همکاری کنید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید محمود حسینی پور صبح امروز در نشست مقابله با جنگل زدایی، زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز در استان با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز به عنوان معضل سال ها در سطح ملی، استانی و شهرستانی موجب نگرانی مردم شده و موجب نگرانی مردم شده است. وی افزود: باید با اراده و اراده همه و با اهرم قانون این مهم را یک بار برای همیشه حل کنیم.

استاندار مازندران تصویب کلی طرح ساخت و ساز غیرمجاز را اتفاق بسیار مهمی اعلام کرد و با اشاره به اینکه این طرح در کارگروه زیرساخت و شورای برنامه ریزی استان به تصویب می رسد، خاطرنشان کرد: دستورالعمل اجرایی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز است. در مرحله نهایی است و هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی تخریب می شود.

وی با بیان اینکه دستگاه هایی که در ایجاد تخلفات ساخت و ساز غیرمجاز نقش دارند شناسایی و ثبت نام می شود، ادامه داد: همه باید از منابع خدادادی و باغ ها و زمین های کشاورزی برای ایجاد محیط زندگی سالم دوری کنند و در هر آسیبی کمک کنند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه باید سیاست های اجرای این طرح تدوین شود و زمان و اجرای پروژه و تعداد فازهای این پروژه بزرگ مشخص شود، افزود: طرح ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز. دستور رئیس جمهور است که باید اجرا شود. در اجرای صحیح این پروژه باید فازبندی های لازم مانند جریمه های مالی، قطعی آب و برق و مانند آن اعمال شود.

حسینی پور تصریح کرد: یکی از بهترین پروژه های مدیریتی بدون شک تعیین تکلیف طرح ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز است و با مزایای این طرح زیرساخت های استان مازندران متحول می شود و متخلفان و سایر افراد مجازات می شوند. نمی تواند به چنین تخلفاتی متوسل شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه رئیس کل دهیاری ها باید با فعال سازی همه دهیاران و با کمک دستگاه های نظارتی و دولتی در این راستا اقدام لازم را انجام دهد تاکید کرد: اقدامات این اداره کل باید به گونه ای باشد که حفاظت از جنگل ها و اراضی مازندران عزیز، هرگونه تلاش کوچک برای آسیب رساندن و دست اندازی به انفال در این استان باید با برخورد قانونی و قاطع مواجه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید