متخلفان صنفی در ایرانشهر بیش از 42 میلیون ریال جریمه شدند


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890582

محمد احسان مرادی گفت: متخلفان صنفی در ایرانشهر بیش از ۴۲ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد احسان مرادی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: از 12 اتحادیه فروش قطعات خودرو در قالب گشت مشترک بازدید، بازرسی و نظارت شد و در این بازرسی ها 5 واحد صنفی فروش قطعات خودرو مورد بازدید، بازرسی و نظارت قرار گرفتند. سندیکای متخلف شناسایی شد.

وی افزود: مشاغل متخلف با عناوین گرانفروشی، کلاهبرداری و عدم درج قیمت شناسنامه در حین طرح شکایت به وزارت امور خارجه معرفی شدند.

محمد احسان مرادی تصریح کرد: بازدید مشترک با بازرسان وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماینده اداره استاندارد شهرستان ایرانشهر از واحدهای فروش فروشندگان لوازم یدکی خودرو در سطح شهرستان در خصوص قیمت فروش، اصالت و استاندارد بودن. از کالاها با ذکر قیمت فروش، صدور فاکتور و ارائه فاکتور خرید معتبر انجام شده است.

وی افزود: 12 واحد صنفی که مورد بازدید قرار گرفتند، 5 نفر متخلف شناسایی و برای متخلفان پرونده ای به ارزش 42 میلیون و 300 هزار ریال تشکیل شد.

مرادی خاطرنشان کرد: شهروندان محترم شهرستان ایرانشهر ضمن ثبت شکایات و هشدارهای خود از طریق تماس با سامانه 124 به کاهش تخلفات تجاری و اقتصادی کمک می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید