متقاضیان کار باید در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنند

متقاضیان کار باید در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنند

دانشگاه فرهنگیان اطلاعیه جدیدی منتشر کرد. دانشگاه فرهنگیان نحوه جذب دانشجو معلم در این دانشگاه را اعلام کرد. دانشگاه فرهنگیان نتایج پذیرفته شدگان آزمون انتخاب مقطع کارشناسی و بازبینی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را اعلام کرد. زمان و نحوه ثبت نام متقاضیان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد هرگونه اطلاع رسانی در خصوص جذب و جذب دانشجو منحصراً از طریق سایت دانشگاه انجام می شود.

اطلاعیه مهم دانشگاه فرهنگیان
پذیرفته شدگان آزمون انتخاب رشته کارشناسی ارشد و بازبینی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اعلام شدند.

دانشگاه فرهنگیان طی اطلاعیه ای اسامی پذیرفته شدگان گزینش معوقه معرفی شده در اردیبهشت 1402 را اعلام کرد.
پذیرش حضوری پذیرفته شدگان در مصاحبه بازبینی و بازبینی گزینش در دوره کارشناسی پیوسته 1401 که در اردیبهشت 1402 معرفی شده است، از روز چهارشنبه 17 ژوئن 1402 آغاز شده و در روز دوشنبه 22 ژوئن 2018 به پایان می رسد. پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه گلستان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان پذیرفته شده باید شناسه کاربری u4021 و سپس کد داوطلب و کد ملی 10 رقمی خود را وارد کنند.

لیست اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان در سایت دانشگاه فرهنگیان موجود است.

شرایط پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان
دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد: متقاضیانی که در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1403 در قالب پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) مشغول به خدمت آموزشی هستند باید به 15 نکته اساسی توجه کنند.

دانشگاه فرهنگیان در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس آیین نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از بین برگزیدگان علمی منتخب دوره کارشناسی پیوسته (دوره های روزانه و شبانه) ) با شرایط زیر برای نیمسال تحصیلی در سال تحصیلی اول 1402-1403 در دوره کارشناسی ارشد تمام وقت (رشته های مشمول نظام پذیرش) دانشجوی کارشناسی ارشد متعهد پذیرش می شود.

شرایط متقاضیان غیر کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان

1- دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته ورودی سال تحصیلی 99-98 که پس از شش سال و نیم تحصیل، حداقل سه چهارم کل واحدهای دوره را گذرانده باشند، نسبت به میانگین کل بیست درصد برتر. دانشجویان در هر دو گرایش و همچنین ورودی (از مجموع دروس تمام وقت و شبانه) حداکثر برای مدت هشت نیمسال تحصیلی خودآموز باشند.

دانشجویانی که شش ترم تحصیل می کنند باید از نظر میانگین کل در 20 درصد برتر در مقایسه با میانگین کل هشت ترم تحصیلی دانشجویان هم رشته و هم رشته باشند (نشان رشته یکسان و متقاطع در گواهینامه از منزل). دانشگاه اجباری است).

حداقل معدل انباشته در پایان ترم ششم برای تمامی رشته های متقاضی 17 است و متقاضیان باید حداکثر تا 31 شهریور دوره کارشناسی خود را تکمیل کنند.

پذیرش فقط توسط دانشجویان دانشگاه های دولتی (شامل سامانه پذیرش)، معارف و دانشگاه امام صادق (ع) انجام می شود. دانشجویان مقطع کارشناسی در دوره های مجازی، مکاتبه ای یا غیرحضوری، پردیس های بین المللی، پردیس های خودگردان دانشگاه های دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، مؤسسات آموزش عالی آزاد، مراکز آموزش عالی، دانشگاه های جامع پژوهشی – کاربردی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه های وابسته به دستگاه های اجرایی، دارندگان مدرک معادل لیسانس مجاز به شرکت در فراخوان نمی باشند. مدارک این دسته از دانشجویان در صورت مراجعه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دانشجویان سایر دانشگاه ها به شرط داشتن معدل کل 18.5 یا بالاتر و کسب یکی از افتخارات زیر برای پذیرش در نظر گرفته می شوند.

دانشجویانی که دارای محکومیت انضباطی (از هیأت انضباطی دانشگاه یا وزارت عاطف) با هر مدرک و رتبه باشند، مجاز به ورود به مقاطع بالاتر از طریق سهمیه استعداد درخشان نیستند (این موارد باید به تایید حراست دانشگاه مربوطه برسد). و دانشگاه حق دارد در هر مرحله از ثبت نام، پذیرش، آموزش و حتی فارغ التحصیلی طبق قوانین و مقررات با دانشجو برخورد کند.

شرط ورود بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان 24 سال تمام می باشد. داوطلبانی که دوره خدمت خود را به پایان رسانده اند حداکثر دو سال به سن آنها اضافه می شود.

صلاحیت تحصیلی کلیه متقاضیان توسط کمیته منتخب از گروه آموزشی حوزه های مربوطه بررسی می شود و دانش آموزانی که موفق به کسب حد نصاب لازم (50 درصد از کل امتیازات) شوند به ترتیب اولویت و در چهارچوب پذیرش می شوند. ظرفیت پذیرش تعیین شده

انتخاب نهایی متقاضیان پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد با در نظر گرفتن معدل داوطلب 30 درصد و نتیجه مصاحبه سنجش عمومی و تخصصی 70 درصد محاسبه خواهد شد.

رتبه نهایی متقاضی برای پذیرش نهایی تنها با اعمال ضریب 30 (معدل شش ترم متقاضی) و 70 (کمیته انتخابی) مشخص و اعمال خواهد شد. بنابراین، رتبه دانشجویان در 20 درصد برتر لیست اولیه، ملاک نهایی پذیرش نیست.

مبنای ارزیابی، بررسی مدارک و مدارک با توجه به فرم تکمیل شده و امتیاز کسب شده در فرآیند مصاحبه می باشد.

ثبت نام در این دعوتنامه به معنای پذیرش نهایی نیست و دانشگاه فرهنگیان دارای اختیارات لازم برای رد یا پذیرش درخواست متقاضیان بوده و موظف به تکمیل ظرفیت پذیرش خود نمی باشد.

پذیرش دانشجوی انتقالی از خارج از کشور، دانشجویانی که از دانشگاه های خارج از کشور مدرک لیسانس گرفته اند، دانشجویانی که بدون آزمون وارد مقطع کارشناسی شده اند و دانشجویان دارای وقفه کارشناسی با ضوابط این دعوتنامه امکان پذیر نمی باشد.

برای خانم هایی که در مقطع کارشناسی زایمان کرده اند و بدون توجه به سن و با تایید دانشگاه از مرخصی بارداری یا زایمان استفاده کرده اند حداکثر مدت مجاز ده نیمسال می باشد.

در صورتی که این دسته از دانشجویان برای تعیین رتبه 20 درصد برتر با دانشجویان دانشگاهی که اکثریت دوره تحصیلی خود را با آن دانشگاه گذرانده اند و در حد مجاز، مقایسه شود، می توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون بهره مند شوند. مدت تحصیل آنها 8 سال و نیم است.

رتبه های اول تا بیستم رتبه بندی نهایی المپیادهای علمی دانشجویی تنها با پیشنهاد دبیرخانه المپیاد و سازمان سنجش آموزش کشور و بالاتر از ظرفیت پذیرش با آزمون، برای ورود به همان رشته انتخابی یا رشته های مرتبط پذیرفته می شوند.

در صورت گذراندن مراحل اداری و اخذ مجوزهای مربوطه، دانشجوی پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد از مزایای استخدام، معافیت تحصیلی و احتساب دو سال کارآموزی در سوابق حرفه ای خدمت برخوردار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید