مثل همیشه سوء مدیریت به استقلال ضربه زد

ستار همدانی درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست و دوم تا هفته آخر لیگ برتر گفت: بعد از اینکه استقلال فصل گذشته آمار خوبی داشت و بدون باخت قهرمان شد، هرکس دیگری با اولین باخت تحت فشار روحی و روانی قرار می گرفت. ساپینتو در اولین بازی با شکست مقابل سپاهان تحت فشار قرار گرفت اما با تمام مشکلات به جمع آوری تیم ادامه داد و با تیم های سپاهان، پرسپولیس، تراکتور تبریز و … در کورس قهرمانی قرار گرفت.

وی افزود: لیگ ایران امسال پویا و با کیفیت بود. استقلال فصل گذشته عملکرد خوبی داشت اما امسال شرایط متفاوت بود. متاسفانه مثل همیشه سوء مدیریت به استقلال ضربه زد و این تیم را از اهدافش دور کرد. استقلال گرفتار مشکلاتی بود که قهرمانی را از دست داد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آیا ریکاردو ساپینتو موافق است یا خیر، گفت: مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه استقلال باید عملکرد ساپینتو را زیر نظر داشته باشند و ببینند به اهدافی که کشیده اند رسیده یا خیر. به عنوان یک هوادار فکر می کنم ساپینتو به خوبی تیم را جمع کرد و توانست شرایطی را فراهم کند تا بازیکنان تا دقیقه 90 با تمام قدرت بجنگند. ساپینتو شاید در کناره ها مشکل داشته باشد اما حالا شناخت کافی از فوتبال ایران دارد و گزینه خوبی برای هدایت استقلال است.

همدانی در پاسخ به اعتراض استقلالی ها به داوران در این فصل تصریح کرد: بر اساس آمار و نظر کارشناسان مشخص شد که داوری به ضرر استقلال بوده است. استقلال باید روی جام حذفی تمرکز کند و حداقل یک جام بیاورد تا عقب بماند.

دیدگاهتان را بنویسید