مجلس با مردم، دولت و قوه قضائیه همگام است و آماده هرگونه اقدام علیه شورشیان است.


ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906807

حسینی گفت: مجلس همگام با مردم، دولت و قوه قضائیه آماده هرگونه اقدام علیه منافقین و معاندین است و باید با کشورهایی که از طرق مختلف در ایران مداخله می کنند چه از طریق رسانه و چه از طریق تحریم ثابت شود. یا از طریق اعزام گروه های تروریستی و حمایت آنها.» ما باید با آن مقابله کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار رهیاب در خصوص آخرین اتفاقات کشور گفت: از روز اول این اتفاقات، رئیس مجلس، اعضای مجلس و کمیته‌های تخصصی بویژه کمیسیون امنیت ملی در بیانیه‌ها، سخنرانی‌ها و جلسات حمایت خود را از نهادهای قانونی کشور به‌طور علنی و خصوصی اعلام می‌دارد.

وی افزود: مجلس حمایت خود را اعلام کرده است که اگر مشکلات قانونی وجود دارد باید حل شود و در صورت نیاز به قانون جدید باید وضع شود.

حسینی با اشاره به همکاری شورای اسلامی با مردم، گفت: مجلس با مردم، دولت و قوه قضائیه همگام است و آماده هرگونه اقدام علیه منافقین و معاندین است و باید با کشورهایی که در ایران دخالت می کنند برخورد کنیم. به طرق مختلف، چه از طریق رسانه و چه از طریق تحریم».

وی در خصوص هتک حرمت حجاب در کشور گفت: امروز با گذشت حدود 40 روز از این اتفاقات لازم است نهادهای امنیتی با این افراد برخورد قاطع کنند.

حسینی بیان کرد: اکنون زمانی فرا رسیده است که دشمنان با اقدامات تروریستی و مسلحانه جان مردم را گرفته اند و این خواست همه مردم است که باید اقدام لازم و عاجل صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید